Gå til innhold

Hvor lang tid bør det gå før man er sikker på at eksen ikke skader deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg lurer på altså, eks som aldri truer men var voldelig mens paret var i lag, kan de likevel komme for å drepe? Og jeg skjønner ikke hvorfor enkelte ekser truer med drap, de kan jo bli anmeldt. Og hvor lenge er mann "utrygg" når man først forlater noen som er voldelige ? Takk! :)

Anonymous poster hash: fcabf...f73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke trygg før den som er den som utøvde volden kommer og sier til deg : Jeg skjønner det jeg gjorde mot deg var galt! Jeg er lei for det jeg gjorde!

Først da er du noenlunde trygg.

Selv etter 8 år føler jeg meg ikke alltid helt trygg. Han "min" viser ingen tegn til bedring eller rehabilitering

Anonymous poster hash: 9e2c3...5f1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg har faktisk tatt kontakt med eksen min i ettertid og sa det til han at jeg var redd han! Da svarte han at jeg fortjente mye bedre og at han angrer på det han har gjort. Og han sa at det aldri kommer til å skje igjen. Han har også sagt at han kommer alltid til å være glad i meg og ønsket meg lykke til. Men LIKEVEL er jeg redd han ikke mente det han sa. Skjønner ikke hvorfor.

Oi 8 år? Det var lenge. Har han oppsøkt deg på 8 årene da?

Selv føler jeg at jeg ikke kan være trygg så lenge han lever.

Ts

Anonymous poster hash: fcabf...f73

Skrevet

Uff... Jeg er også redd for min. Men vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Klarer ikke sove eller gjøre det daglige. Har ikke lyst å stelle meg engang... Plukker gjerne noen råd her med meg.

Skrevet

Går det kanskje an å ringe noen synske folk og høre hva de sier??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...