AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Traff en mann i januar, og vi har hatt en "mer enn venner" tone siden da. Han er så veldig av og på. Vi kan ha sex, også er det stille fra han i 2-3 dager, så plutselig vil han treffes, ut å spise, kino eller noe. Han har turnus jobb, ofte 2-3 døgn på, så jeg skjønner jo at han ikke alltid kan være like tilgjengelig, men et lite "hei" har han tid til. Når vi er sammen er han veldig på å skulle ha meg i armkroken, se film og kose. Han tar aldri initiativet til sex, det er det jeg som gjør, men han er ikke vond å be heller. Når jeg spør hvor vi står, får jeg til svar at han ikke hopper inn i noe. At vi må bli bedre kjent. Jeg ville ikke virke desperat, så jeg slang fra meg at jeg ikke er ute etter et forhold med han. Og etter det har han blitt enda mer utilgjengelig. Han inviterte meg hjem til seg forrige helg, og det endte som vanlig at jeg sov over. Alt virket fint og flott. Så nå gir han plutselig ikke lyd fra seg igjen. Jeg blir helt sprø, jeg tør ikke spørre fordi jeg er redd han vil få kalde føtter, og jeg vil ikke mase på han. Men jeg blir helt oppgitt over hvordan han nå holder på. Jeg vet jo ikke om fyren er interessert eller hva han nå er. Enkelte ganger snakker han som om meg og han er sammen om 5 år, typ:"Jeg kan støvsuge, men resten får du ta deg av." (Det er bare en spøk utfra en samtale vi har hatt). Han snakker om barna mine som om han om noen år er en del av livet deres. Men så plutselig så vil han ikke hoppe inn i noe etc. Hvorfor er enkelte mannfolk så kompliserte? Anonymous poster hash: e18a5...d72
sunflower Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Jeg synes ikke dette høres komplisert ut i det hele tatt. Han liker deg, men vil ikke gå for fort frem. Når du har sagt at du ikke er ute etter et forhold med han, trekker han seg unna, for det er det han in the long run ser for seg med deg. Snakk med han, si at du liker han og at du i fremtiden kan se for deg å være hans kjæreste, men at det for nå er ok å bare "holde på"
Aurora_Versailles Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Bare ri denne følelses stormen Du klarer det! Ikke bli sittende fast i en virvelvind av tanker som; "nå er det 1 dag siden vi har snakket" etc. Bare lev livet ditt, finn på ting med venner, tren, osv. Når dere har kontakt eller er med hverandre - nyt det - i stedet for å bruke all tid og energi på å tenke på hva, hvordan og hvorfor når du ikke er med han <3 1
Gjest Coolaid Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Du har vel vært veldig med på å komplisere forholdet med å si at du ikke vil ha et forhold med ham. Ta kontakt og si at du tenker på ham når dere ikke er sammen, og ikke mente det du sa. Og spør om han føler for å gå litt videre med forholde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå