AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Er veterinærene på Norges Veterinærhøgskole flinke? Noen med erfaring?Anonymous poster hash: ddbba...24f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Det kommer an på hva slags dyr og hva slags behandling. Hesteveterinærene er flinke, smådyr er så som så etter min mening (jeg har selv måtte forklare hva slags medisin de skulle få ) på hund har det vært ok. Aldri hatt katt der. Hva gjelder det? Hva slags dyr skal behandles? Anonymous poster hash: eaa5a...1ff
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Hund. Har fått en diagnose. Så lurer på om jeg skal stole på diagnosen eller ikke, stoler ike på veterinærer.Anonymous poster hash: ddbba...24f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Det var en second opinion Så spørsmålet er om jeg skal stole på dyrlegen som stilte diagnose og henviste meg til NVH eller veterinæren NVH som avkreftet diagosen. Var ifølge dyrlegen ingenting galt med hunden. Og den faste dyrlegen har påstått en viss diagnose i ett år. Rart om de er SÅ dårlige. Anonymous poster hash: ddbba...24f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Tja jeg har opplevd å bli avvist der med syk hund. De mente den bare hadde spist noe dårlig mat. Jeg var sikker på at det var mye værre, men fikk ikke gehør. Så jeg dro til en annen veterinær og hunden fikk påvist mageinfeksjon - noe som trengte behandling. Anonymous poster hash: eaa5a...1ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå