Gå til innhold

Slapp pus

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Mioen min bare mjauer og når den ikke gjør det ligger den bare og har gjort det en stund (er en del ute da) er bare redd for at den begynner å bli gammel, 8 år, og vil ikke tenke på å miste henne. Det kan jo være fordi det er varmt i været, og alle puser blir slappfisker da? Er bare så bekymret for pusen som pleier åta morragymnastikken med å løpe frem og tilbake hver morgen og hoppe i sofaene og kvesse klørene på de nye møblene :roll: , noe hun ikke gjør lengre... huff håper hun får leve lenge..

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Katter kan jo fort bli både nærmere 15-20år.. Vil ikke kalle en katte på 8år gammel.. Om den ikke er seg selv så ville jeg tatt en tur til dyrlegen bare for å være sikker på at det ikke er noe galt med den.. Dyr har det med og prøve og skjule det om de er syke, så det kan ofte hende at man ikke merker det. Om det er noe galt så kan sikkert legen fikse det, er i alle fall verdt ett forsøk..

Gjest Anonymous
Skrevet

katta vår ble åsså slapp å ikke like livli som før førr 1-2 år sia..

da vi ringte dyrlegen fikk vi bare beskjed om å få væske i dyret.

men vill nok kontakta lægen uannsett.....

e fælt å miste en kjær pusekatt

Skrevet

8 år er ingen alder for en katt. Katter kan godt bli litt pjuske av og til, enten det er varmen eller de er litt forkjølet. Spiser hun som vanlig? Vent en dag eller to og se om det går over, hvis ikke ville jeg tatt en tur til dyrlegen.

Gjest gjest1
Skrevet

Hun spiser som vanlig ja, minst 10 ganger om dagen (tjukka) spiser ikke i store mengder hver gang, men bare ofte.

Men fant ut at vannet har fordampet ofte ganske fort, så enkte å skrife det ut flere ganger om dagen, kanskje det er årsaken...

Nå er hun iallfall mer pigg enn den dagen :)

Skrevet

Så fint da! Vår spiser også veldig ofte, men lite om gangen. Hun er ikke tjukk da, siden hun er innekatt veier vi henne jevnlig og prøver å passe på. Vann drikker hun faktisk aldri av skålen, til tross for at vi skifter hver dag. Vann skal kun drikkes fra badekaret. :roll:

Skrevet

Katten vår på 7 år har blitt veldig slapp nå etter at det ble "varmt". Hun ligger i sofaen og sover hele dagen.

Men hun spiser og drikker som normalt, hun er vel bare sliten eller no tenker jeg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...