AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Vi møttes faktisk på en sexside. I begynnelsen var det kun uforpliktende moro men i det siste har ting utviklet seg litt. Vi har vært på ferier sammen og spist romantiske middager. Han sier han liker meg kjempegodt og føler at han vil vi skal prøve oss som kjærester. Jeg ble jo lykkelig av å høre det for denne mannen er så vanvittig kjekk, jeg har ikke ord. Og hele han og personligheten hans er bare utrolig bra. Han har også et yrke jeg synes er dødskult og driver på si som musiker. Smelt! Men nok om det. Var innom instagrammen hans i går. Profilen hans er privat og han godtar ikke mange følgere. Og nå skjønner jeg hvorfor...For i går hadde han postet et bilde av seg selv i BH Han har ikke nevnt dette for meg med et eneste ord, ikke engang da vi var aktive på denne sexsiden. Hva i alle dager skal dette bety??? Anonymous poster hash: bd728...1d1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 At han liker å kle seg ut som dame. CrazyAnonymous poster hash: 8d5e0...733
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Det var ikke ment å være morsomt da? Regner med han ikke prøve å få til kløft liksom. Anonymous poster hash: 7a5fd...361 4
Cruulen Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Jeg vet om mange som har lagt ut bilder av seg selv med BH på bare for moro, er det snakk om 10 bilder i forskjellige poser eller ett bilde? Det finnes da bilde av meg også med BH på nett ;-)
lalaB Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Hva med å snakke med han om det? Enten så får du en forklaring om at dette bare var tull, eller så får du en forklaring om at han liker å kle seg i dameklær...
Gjest Faerunpedia Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Spiller det noen rolle? Med stor sannsynlighet er det bare tull uansett
LilleLilla Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Jeg ser ikke helt hva dette er å ta opp med noen av oss? Spør du han så får du nok vite svaret, istedet for å høre på teoriene til folk her inne.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 En kompis av meg har profilbilde av seg selv i kjole, og min fetter har et profilbilde av seg selv med bh, kjole og parykk. Kanskje han har humor? Anonymous poster hash: 39752...7c5 1
Gjest Evel Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Ikke verre? Jeg trodde du mente han hadde fortalt at han var Bi og likte å bruke dameklær hjemme, men et slikt bilde kan ha vært bare på tull. Spør han!
Betty Blue Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Hadde dette vært profilen hans på nettstedet dere møttes burde du ha tatt det som et tegn ja . Men siden dette er en instragramkonto, så er det nok bare hans form for humor. Er du i tvil: spør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå