summerrain Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Hvorfor/hvorfor ikke? Diskuterte dette med en venninne nylig. Min hund har tilgang til vann på natta, men han har aldri rørt det. Hennes har ikke nå lengre, av samme grunn. Kun når det er veldig varmt ute.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Min hund har alltid tilgang til vann på natta, det syns jeg er spesielt viktig når det er varmt om sommeren, men som med din hund er det ikke mye hunden drikker på natten.Anonymous poster hash: e69e6...fa0 3
HvittHus Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Vannskåla hans står framme til enhver tid. Det er hunden som skal bestemme når han vil drikke, ikke jeg. Nå drikker han ikke mye om natta, men skulle behovet oppstå, skal ikke vannet være borte. Ser ikke helt argumentasjonen for å ta bort vannet om natta? Vannet gjør jo ikke noe fra eller til når det står der. 25
klatremusa Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Min hund har tilgang på vann på natta og drikker faktisk mest da. Det skader jo ikke å ha en kopp med vann der? 3
LilleLilla Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Både vann og mat framme hele tiden. Maten kan jeg innimellom vente med å fylle opp til morgenen etter, men vannet synes jeg bør stå framme hele tiden. Det er ikke noe mer jobb for meg å la det stå framme heller, selv om han ikke drikker like mye om natten. 4
roberta Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Vår hund har 1 vannskål ved siden av maten i kjøkkenet. Skifter vann hver morgen, men den drikker han lite av. Og så har han 1 vannskål på soverommet der han sover. Hver kveld skifter jeg vann der også, og da står han og venter for så å drikke MYE. Han drikker ganske mye jevnt og trutt hele natten. 1
Alice123 Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Min hund har vann tilgjengelig hele døgnet. 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Ja, hun har alltid tilgang til vann hjemme. Det er ikke ofte hun drikker på natta, men om hun blir tørst skal hun ha muligheten. Og det ville vært langt mer slitsomt for meg å drive å flytte vannskåla for at hunden ikke skal ha tilgang på vann. Hun drikker gjerne når vi står opp, og når jeg sjangler rundt i ørska på morran vil jeg helst ikke måtte tenke på å huske å gi hunden vann også... Anonymous poster hash: 5953e...0ff 3
Howl Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 Min hund har alltid tilgang til vann på både dagtid og nattetid. Selv om jeg aldri har sett henne drikke om natten så har jeg det der i tilfelle hun blir tørst eller varm. 2
Sugerøret Skrevet 18. juni 2014 #13 Skrevet 18. juni 2014 dyr skal vel alltid ha tilgang til vann ? Men ja,vannskåla er alltid full og tilgjengelig 3
Tabris Skrevet 18. juni 2014 #14 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har vannskål stående fremme hele døgnet. 1
Gjest Minpin Skrevet 18. juni 2014 #16 Skrevet 18. juni 2014 Selvfølgelig. Hunder skal alltid ha tilgang til vann.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #17 Skrevet 18. juni 2014 Selvsagt. Blir for dumt å fjerne vannskålen på natten. Anonymous poster hash: 4a75c...40f 2
hopeful Skrevet 18. juni 2014 #18 Skrevet 18. juni 2014 min har alltid vann tilgjengelig. vannskåla på kjøkkenet er alltid fylt opp. men hun drikker ikke så ofte av den. også er vannskåla i buret alltid fylt opp. der går hun å drikker om dagen, og drikker om natta om hun trenger det. det er jo ikke noe negativt for en hund å ha tilgang til vann på natta. og er jo mer jobb for meg å ta vekk vannet på natta, enn å la det stå der. som nevnt over her. hunden skal ha tilgang på vann når hunden vil ha vann. ikke når jeg bestemmer når hun skal ha vann. dag som natt. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #19 Skrevet 18. juni 2014 Selvfølgelig. Bikkja skal da få drikke vann når hun selv har lyst på det. Det behovet kan jo komme når som helst. Anonymous poster hash: 15346...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #20 Skrevet 18. juni 2014 Mine sover inne hos meg og jeg har ikke vann til dem der inne, har rett og slett ikke tenkt tanken. De pleier vel egentlig ikke å drikke før etter morgenturen, hadde de vært ihjeltørste hadde de vel kastet seg over vannskåla med de samme de slippes ut av soverommet, så virker ikke som de har så stort behov for vann på natta heller. Anonymous poster hash: 45848...c4e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå