Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med hva dette kan skyldes?!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

JEg blir gaaal snart!

Huden i pannen min har siden for ca 3 måneder siden vært smånuppete(ikke kviser tror jeg), og ingen ting fjerner det!

Vasker hud med MD morgen og kveld, smører på Skinoren, og så dagkrem/nattkrem for tørr hud.

Men, ingen forandring!

Noen som kjenner seg igjen som kan gi meg råd?

Anonymous poster hash: 0b82c...b34

post-37809-0-70536600-1403087853_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være en allergi istedet?
Nuppene så likens ut som de jeg fikk på kinnene mine etter nyttår, gikk tilslutt til hudlege for å finne ut hva det var for noe.
Elveblest :fnise:
Hva som ga utslag for elveblesten aner jeg ikke o__o

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som allergi, ja. Test ut ved å ta allergitabeletter hver dag i en uke. Hjelper det (det skal bare hjelpe så vidt, ingenting forsvinner før du fjerner allergenet) så må du forsøke å finne ut hva du er allergisk mot.

MD og alt av kosmetikk og kremer ville jeg holdt meg unna til du har kontroll - det er rimelig tøffe saker for hud som alt er irritabel. Om du toler honning og melkeprodukter kan en svalende honning&joghurt-maske hver kveld kanskje lindre.

Anonymous poster hash: 17e92...ec4
Skrevet

Jeg ville også sagt allergi. Det kan også være fuktfattig hud.

Skrevet

Prøv litt jojobaolje, det beroliger og gir fukt (fett). Matis delicate ansiktskrem er veldig fin for sensitiv hud. MD irriterte huden min voldsomt over tid, så kutt ut den en stund.

Styr unna tonere i en periode.

Clarins ansiktsrens for tørr/sensitiv hud m sheabutter er utrolig mild og fin!

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk sånne prikker i ansiktet av en fuktighetskrem jeg begynte å bruke... Prøv å slutt med noe av det du bruker til daglig, se hvordan huden reagerer =)

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Dro til hudpleier i går og hun mente jeg hadde en solskade i pannen etter jeg ble brent i påsken. Var da det begynte. Jeg går på penicillin for acne og har derfor veldig tynn hud. Fikk beskjed om å slutte med skinoren, og begynne med en gel fra decleor som var reparerende, ett serum og en dagkrem for sensitiv hud fra Matis, og holde meg unna solen.

Krysser fingre.....

Anonymous poster hash: 0b82c...b34
Skrevet

Serumet og dagkremen fra Matis er fantastiske, håper du blir fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...