AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Jeg og min beste venninne jeg har har alltid hatt et godt forhold. Nå i vinter fikk hun seg ny kjæreste som hun allerede bor med. jeg fikk også meg en kjæreste, men det tok slutt i vår. Det er ALLTID jeg som spør om å finne på noe, og det blir aldri noe av. Hun er veldig opptatt av han nye kjæresten som hun bor med. Det kan også ta dager og uker før hun svarer på meldinger. Bør jeg si hvordan jeg føler det? Har for en månedstid siden fortalt henne hvordan jeg føler det, men kanskje jeg ikke sa det tydelig nok? Vi kan snakke i telefonen med hverandre og alt er som før når vi er med hverandre. Tror bare at hun ikke er flink nok til å prioritere vennenene sine også.. Anonymous poster hash: 2b417...152
Gjest Kvinneline Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Jeg og min beste venninne jeg har har alltid hatt et godt forhold. Nå i vinter fikk hun seg ny kjæreste som hun allerede bor med. jeg fikk også meg en kjæreste, men det tok slutt i vår. Det er ALLTID jeg som spør om å finne på noe, og det blir aldri noe av. Hun er veldig opptatt av han nye kjæresten som hun bor med. Det kan også ta dager og uker før hun svarer på meldinger. Bør jeg si hvordan jeg føler det? Har for en månedstid siden fortalt henne hvordan jeg føler det, men kanskje jeg ikke sa det tydelig nok? Vi kan snakke i telefonen med hverandre og alt er som før når vi er med hverandre. Tror bare at hun ikke er flink nok til å prioritere vennenene sine også..Anonymous poster hash: 2b417...152 Hun er sikkert nyforelsket enda, og da blir man ofte veldig opptatt av og være med kjæresten. Vet at det er kjedelig og være venninne da, men de blir nok mer og mer "lei" av hverandre etter hvert. I og med at de bor sammen i tillegg, synes jeg godt at du kunne tatt det opp med henne Ikke på en konfontrerende måte, men du kan la henne vite at du savner henne, og føler at hun er litt dårlig til å ta kontakt. 1
Aurora_Versailles Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Det er tydelig at du trenger henne mer, enn hun trenger deg. Dette er jo fordi hun har en kjæreste, og du er singel. Jeg ville heller vært takknemlig og blid de gangene hun kan finne på noe, og heller være med andre når hun er utilgjengelig. Ellers kan ting blir surt...fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå