AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Skal bestille ny kodebrikke. Ringte DNB, og snakket med en robot. "Beskriv bla ba ", jeg sa jeg trenger en ny kodebrikke, så spurte roboten "ønsker du å bestille en ny kodebrikke?", så sa jeg "ja". Så sa roboten takk, så ble det stille! ???????? Hvordan kommer jeg i kontakt med et MENNESKE fra DNB?Anonymous poster hash: 8828c...790
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Det sitter ekte mennesker og svarer i chatten, jeg bruker alltid den. Anonymous poster hash: 9eeb2...584
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Har prøvd chatten lenge nå! "Leter etter ledig bla bla"... For noe dritt..Anonymous poster hash: 8828c...790
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Da får du den vel i posten, da. De er effektive! Hva ville du at den skulle si? "Takk, da tar en av våre saksbehandlere og fikser en ny brikke til deg, pakker dette i en forsendelse som vil ankomme...blablabla". Anonymous poster hash: 34fff...8ba
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Å, yes, ser jeg bare er nr 19 i køen nå.Anonymous poster hash: 8828c...790
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Å, yes, ser jeg bare er nr 19 i køen nå.Anonymous poster hash: 8828c...790 Tenk på de som etter tsunamien i Japan stod i kø for mat/drikk eosv, det var jo tusenvis av folk! Nr. 19 er ingenting! Anonymous poster hash: 34fff...8ba
Gjest Regnstorm Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Jeg tolker det som at det da er i orden, hvis ikke hadde du fått en annen beskjed. Skjønner at det sikkert er hyggeligere å snakke med en kundebehandler, men det er både kostnadseffektivt og mer tidsbesparende å gjøre det på denne måten. Kodebrikken får du uansett.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Tenk på de som etter tsunamien i Japan stod i kø for mat/drikk eosv, det var jo tusenvis av folk! Nr. 19 er ingenting!Anonymous poster hash: 34fff...8ba Ja, tenk. Du har ikke lov å grine over at mora di døde heller, for andre har det verre! IdiotAnonymous poster hash: 8828c...790 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Ja, tenk. Du har ikke lov å grine over at mora di døde heller, for andre har det verre! IdiotAnonymous poster hash: 8828c...790 Ja, at mora dør kan jo likestilles med å være nr. 19 i en kø. Hardt med kø, nesten som å dø! Anonymous poster hash: 34fff...8ba
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Gkk ikke med chat, måtte ringe. Merkelig nok kom jeg gjennom denne gangen!Anonymous poster hash: 8828c...790
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Ja, at mora dør kan jo likestilles med å være nr. 19 i en kø. Hardt med kø, nesten som å dø!Anonymous poster hash: 34fff...8ba Du forstod egentlig poenget AB over forsøkte å komme med. Håper jeg... Roboten til DNB er forresten kjempe irriterende. Blir satt i loop hele tiden hvertfall om man forsøker slippe å "snakke" med roboten. Oppleves ikke som bra kundeservice. Synd de skal gjøre det så innmari krevsomt å avslutte kundeforhold hos dem. Anonymous poster hash: 6789a...f87
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 Du forstod egentlig poenget AB over forsøkte å komme med. Håper jeg... Roboten til DNB er forresten kjempe irriterende. Blir satt i loop hele tiden hvertfall om man forsøker slippe å "snakke" med roboten. Oppleves ikke som bra kundeservice. Synd de skal gjøre det så innmari krevsomt å avslutte kundeforhold hos dem.Anonymous poster hash: 6789a...f87 Slik er det jo i flere og flere kundeserviceapparat for mange bedrifter. Det skal spinkes og spares og dermed må mye av kundestøtten gå ut på informasjon man selv kan lese på deres nettsider, selvbetjeningsportaler og automatiserte telefonitjenester. Anonymous poster hash: 36a08...04f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #13 Skrevet 18. juni 2014 Slik er det jo i flere og flere kundeserviceapparat for mange bedrifter. Det skal spinkes og spares og dermed må mye av kundestøtten gå ut på informasjon man selv kan lese på deres nettsider, selvbetjeningsportaler og automatiserte telefonitjenester. Anonymous poster hash: 36a08...04f Sikkert derfor flere aktører har begynt med døgnåpen kundeservice. Anonymous poster hash: 34fff...8ba
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #14 Skrevet 18. juni 2014 Jeg må også bestille ny kodebrikke fra DnB, men jeg får bare beskjed om at det er "mer enn 20 minutters ventetid" også setter de på musikk. Hva slags robot er det du snakket med? Er det noen som vet om DnB tilbyr noen form for oppringing istedenfor å vente i telefonen til noen er ledige? Anonymous poster hash: 2b7d4...520
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #15 Skrevet 18. juni 2014 Hvorfor bruker folk DNB fortsatt? Lurer på det hver gang jeg leser om høy lånerente, lav innskuddsrente og ikkefungerende nettbank. Anonymous poster hash: 9f30e...150
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #16 Skrevet 18. juni 2014 Hvorfor bruker folk DNB fortsatt? Lurer på det hver gang jeg leser om høy lånerente, lav innskuddsrente og ikkefungerende nettbank.Anonymous poster hash: 9f30e...150 For mange er det like fullt det beste, helhetlig sett.Anonymous poster hash: 34fff...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå