Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal bestille ny kodebrikke. Ringte DNB, og snakket med en robot. "Beskriv bla ba ", jeg sa jeg trenger en ny kodebrikke, så spurte roboten "ønsker du å bestille en ny kodebrikke?", så sa jeg "ja". Så sa roboten takk, så ble det stille!

????????

Hvordan kommer jeg i kontakt med et MENNESKE fra DNB?

Anonymous poster hash: 8828c...790

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det sitter ekte mennesker og svarer i chatten, jeg bruker alltid den.



Anonymous poster hash: 9eeb2...584
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd chatten lenge nå! "Leter etter ledig bla bla"... For noe dritt..

Anonymous poster hash: 8828c...790

AnonymBruker
Skrevet

Da får du den vel i posten, da. De er effektive! Hva ville du at den skulle si? "Takk, da tar en av våre saksbehandlere og fikser en ny brikke til deg, pakker dette i en forsendelse som vil ankomme...blablabla".



Anonymous poster hash: 34fff...8ba
AnonymBruker
Skrevet

Å, yes, ser jeg bare er nr 19 i køen nå.

Anonymous poster hash: 8828c...790

AnonymBruker
Skrevet

Å, yes, ser jeg bare er nr 19 i køen nå.

Anonymous poster hash: 8828c...790

Tenk på de som etter tsunamien i Japan stod i kø for mat/drikk eosv, det var jo tusenvis av folk! Nr. 19 er ingenting!

Anonymous poster hash: 34fff...8ba

Gjest Regnstorm
Skrevet

Jeg tolker det som at det da er i orden, hvis ikke hadde du fått en annen beskjed.

Skjønner at det sikkert er hyggeligere å snakke med en kundebehandler, men det er både kostnadseffektivt og mer tidsbesparende å gjøre det på denne måten. Kodebrikken får du uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Tenk på de som etter tsunamien i Japan stod i kø for mat/drikk eosv, det var jo tusenvis av folk! Nr. 19 er ingenting!

Anonymous poster hash: 34fff...8ba

Ja, tenk. Du har ikke lov å grine over at mora di døde heller, for andre har det verre!

Idiot

Anonymous poster hash: 8828c...790

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tenk. Du har ikke lov å grine over at mora di døde heller, for andre har det verre!

Idiot

Anonymous poster hash: 8828c...790

Ja, at mora dør kan jo likestilles med å være nr. 19 i en kø. Hardt med kø, nesten som å dø!

Anonymous poster hash: 34fff...8ba

AnonymBruker
Skrevet

Gkk ikke med chat, måtte ringe. Merkelig nok kom jeg gjennom denne gangen!

Anonymous poster hash: 8828c...790

AnonymBruker
Skrevet

Ja, at mora dør kan jo likestilles med å være nr. 19 i en kø. Hardt med kø, nesten som å dø!

Anonymous poster hash: 34fff...8ba

Du forstod egentlig poenget AB over forsøkte å komme med. Håper jeg...

Roboten til DNB er forresten kjempe irriterende. Blir satt i loop hele tiden hvertfall om man forsøker slippe å "snakke" med roboten. Oppleves ikke som bra kundeservice. Synd de skal gjøre det så innmari krevsomt å avslutte kundeforhold hos dem.

Anonymous poster hash: 6789a...f87

AnonymBruker
Skrevet

Du forstod egentlig poenget AB over forsøkte å komme med. Håper jeg...

Roboten til DNB er forresten kjempe irriterende. Blir satt i loop hele tiden hvertfall om man forsøker slippe å "snakke" med roboten. Oppleves ikke som bra kundeservice. Synd de skal gjøre det så innmari krevsomt å avslutte kundeforhold hos dem.

Anonymous poster hash: 6789a...f87

Slik er det jo i flere og flere kundeserviceapparat for mange bedrifter. Det skal spinkes og spares og dermed må mye av kundestøtten gå ut på informasjon man selv kan lese på deres nettsider, selvbetjeningsportaler og automatiserte telefonitjenester.

Anonymous poster hash: 36a08...04f

AnonymBruker
Skrevet

Slik er det jo i flere og flere kundeserviceapparat for mange bedrifter. Det skal spinkes og spares og dermed må mye av kundestøtten gå ut på informasjon man selv kan lese på deres nettsider, selvbetjeningsportaler og automatiserte telefonitjenester.

Anonymous poster hash: 36a08...04f

Sikkert derfor flere aktører har begynt med døgnåpen kundeservice.

Anonymous poster hash: 34fff...8ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må også bestille ny kodebrikke fra DnB, men jeg får bare beskjed om at det er "mer enn 20 minutters ventetid" også setter de på musikk. Hva slags robot er det du snakket med? Er det noen som vet om DnB tilbyr noen form for oppringing istedenfor å vente i telefonen til noen er ledige?



Anonymous poster hash: 2b7d4...520
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker folk DNB fortsatt? Lurer på det hver gang jeg leser om høy lånerente, lav innskuddsrente og ikkefungerende nettbank.



Anonymous poster hash: 9f30e...150
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker folk DNB fortsatt? Lurer på det hver gang jeg leser om høy lånerente, lav innskuddsrente og ikkefungerende nettbank.

Anonymous poster hash: 9f30e...150

For mange er det like fullt det beste, helhetlig sett.

Anonymous poster hash: 34fff...8ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...