AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Jeg blir så deppa av å være overvektig! Har gått ned mange kg. tidligere. Opp til 30 kg opp og ned flere ganger. Vil bare være sunn og sprek, men nå tar det så lang tid før jeg ser resultater at jeg gir opp før jeg kommer så langt. Stakkars kropp! Bare et innlegg for å få ut frustrasjon og kanskje få et lite spark bak. Jeg lurer egentlig ikke på noe.Anonymous poster hash: 6953d...ccc
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Du må fokusere på det du har oppnådd og ikke tenke på det negative. Du har vært veldig flink! Kanskje du bare er i en dårlig periode akkurat nå, motivasjon og selvtillit er på bunnen? I morgen er en ny dag, ikke tenk på det gamle - se fremover :-) Det å slanke seg skal være noe som varer evig, det finnes ingen kjappe løsninger.. Det handler om å endre livet sitt i form av vaner, rutiner og holdninger Og det skal være lov til å kose seg av og til Alle sammen er der du er så, lei, umotivert, oppgitt? :-) Anonymous poster hash: 32b35...576 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Hvor høy er ts og hvor mange kilo? Ikke glem at der finnes menn som liker fyldige damer. Bl.a. fordi de har større og deiligere pupper. Anonymous poster hash: 5943b...476
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Grunnen til at du ikke lykkes er at du gjør noe feil. Og hva gjør du feil? Du gir opp. Hvis du alltid gir opp vil du alltid være feit. Det er vanskelig å bytte vaner, men å holde nye og sunnere vaner er like lett som de usunne gamle. Vær tolmodig. Ikke gi opp.Anonymous poster hash: 02bf0...04e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Har egentlig ikke oppnådd så mye nå i det siste siden jeg i løpet av vinteren og våren har gått opp 10 kg. Det er nå 14 år siden jeg gikk ned i vekt første gang og det har vært opp og ned flere ganger siden da. Jeg er 172 og nærmer meg 90 kg. Har mann som jeg er nokså sikker på liker meg som jeg er. Er egentlig ikke så nøye på utseendet lenger, bortsett fra at det er vanskelig å finne fine klær, men jeg vil føle meg lettere og være sprek og sunn. Jeg gjør mye feil. Alltid. Teoretisk har jeg over gjennomsnitlig kunnskap om hva som skal til, men så var det dette med teori og praksis da.... TSAnonymous poster hash: 6953d...ccc
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 90 kilo fordelt på 172 cm høyde er da ikke ille. Tipper du har deilige store pupper. Anonymous poster hash: 5943b...476
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Det er rett og slett ikke viktig nok for deg. Har du lyst på en utdanning, så tar du deg en utdanning. Er liksom ikke noe jammen jeg vil jo bare sitte på facebook, mens allsang på grensen durer i bakgrunnen på TVen. Colaen og potetgullet innen en arms rekkevidde. Samme gjelder med det å holde seg slank og sunn. Har du lyst så gjennomfører du det. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 44911...b8c
Inwe Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Lær deg å være fornøyd underveis. Jeg elska kroppen min da jeg kom under 100kg, da jeg var på 80 og nå i dag som jeg nesten er på målvekt. Rett og slett fordi jeg var så fornøyd med hva jeg hadde oppnådd Varig vektnedgang tar lang tid. Jeg har holdt på i flere år og er som sagt nå rett ved målvekt (som jeg i begynnelsen ikke visste hva var). I løpet av disse årene har jeg lært meg å elske trening og fler ca mine "kosemåltider" er sunn "slankemat".
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 90 kilo fordelt på 172 cm høyde er da ikke ille. Tipper du har deilige store pupper. Anonymous poster hash: 5943b...476 Jo, det begynner å bli ille. Skjerp deg. Anonymous poster hash: 928b2...e97
Jiffi Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 jeg vil faktisk anbefale deg og kontakte en Coach som er utdannet PT. da får du hjelp med med kosthold og trening som passer deg, er realistisk samtid noen som motiverer og "tenker for deg", men jobben må du gjøre selv. ja det koster penger, men er en invistering vel verdt pengene !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå