Gå til innhold

Barnemiddag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Nå er det bare 6 dager til den store dagen vår og planleggingen foregår for fullt. Det blir en del barn i bryllupet vårt, og vi har tre barnevakter som skal ha ansvaret for en egen barnemiddag i eget rom. Der blir det pølser, pommes frites og pizza....og masse smågodt.

Barnevaktene skal forsøke å øve på et eller annet sang/dans e.l. som barna skal underholde med på slutten av voksenmiddagen.

Men....vi må jo ha litt annen underholdning til barna også. Jeg har kjøpt farger og fargebøker, såpebobler, noe blåsegreier, skal kjøpe ballonger......alderen er fra bitte små til 11-12 år. Jeg tar med en kasse leker som passer til de minste, men hva med de største? Hvis noen har noen gode forslag tar jeg gjerne imot det.

Hilsen Kjakan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er tilgang på TV og video/dvd-spiller der?

De store ville kanskje syntes det var morro å skrive hilsner i en minnebok til brudeparet, de små kan jo også være med og tegne hilsner i en slik bok...

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet

engangskamera! det må jo være mitt i blinken for 11-12 åringer, så får dere sikkert mange fine bilder også.....

Skrevet

Tipper 11-12 åringer klarer å få kvelden til å gå med:

-film

-Playstation

Kanskje ikke de største barna synes det er så stas "å øve på noe" sammen med de minste??? Og langt mindre opptre etterpå.

Skrevet

Hva med å ta med noen kjekke spill?

Skrevet

Playstation til de eldste, enig i det forslaget.

Kommer ellers an på om det er gutter eller jenter...?

Og ang opptreden, hadde jeg vært 12 år hadde jeg blitt så flau at jeg hadde løpt avgårde bare av tanken...er jo den alderen hvor man syns alt og alle er teite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...