AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Ved to forskjellige anledninger har det sett ut som om han rett og slett har sjekket henne ut. Min mor er en vakker og ungdommelig dame, og hadde hun sett ut som en gammel røy, hadde nok ikke dette plagd meg. Første gang var på 17. mai. Da nevnte noen spøkefullt at mamma hadde så trange bukser, og da så jeg at mannen min måtte se etter, et blikk som gikk fra rumpehøyde og opp, to ganger. Da jeg så det syns jeg det var helt vanvittig at han skulle gjøre noe sånt, og like vanvittig å anklage han for det, så jeg har ikke tatt det opp... For noen dager siden skjedde det samme blikket. Dette plager meg så veldig. Skal jeg ta det opp med han? Og hvordan??Anonymous poster hash: d209f...fb5
Aurora_Versailles Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Altså... Det å se på noen er ikke ekvivalent med at en "sjekker ut" noen... Visste du at menn av natur (evolusjonsmessig) ser ned på puppene til damer og skrittet? Og at kvinner ser på skrittet? Tror du skal roe an helt ned og slutte å være så opptatt av å følge med på hva mannen din ser på... Med mindre oppførselen hans tilsier noe annet, så gjør du dette langt mer dramatisk enn nødvendig. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Altså... Det å se på noen er ikke ekvivalent med at en "sjekker ut" noen... Visste du at menn av natur (evolusjonsmessig) ser ned på puppene til damer og skrittet? Og at kvinner ser på skrittet? Tror du skal roe an helt ned og slutte å være så opptatt av å følge med på hva mannen din ser på... Med mindre oppførselen hans tilsier noe annet, så gjør du dette langt mer dramatisk enn nødvendig. Øh, føler du deg truffet eller..? Hva er det som får deg til å tro at jeg er "opptatt" av å "følge med på" hva mannen min ser på? Og at jeg er så dum at jeg ikke klarer å se forskjell mellom å simpelthen se på noen og sjekke ut noen? Jeg er ikke av typen som ønsker å legge bånd på sin egen mann og vil kontrollere hvem og hva han ser på. Tro du meg. Men det faktum at det er min egen mor, gjør meg veldig ukomfortabel. (Til andre som evt skulle komme med ordentlige svar) Takk for "konstruktivt" svar TS Anonymous poster hash: 5d802...2e4 4
Gjest Steamboat Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Første gang var på 17. mai. Da nevnte noen spøkefullt at mamma hadde så trange bukser, og da så jeg at mannen min måtte se etter, et blikk som gikk fra rumpehøyde og opp, to ganger. Anonymous poster hash: d209f...fb5 Gratulerer mannen din er ikke homo. 2
Aurora_Versailles Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Ikke ta sånn på vei TS. Jeg ser faktisk ikke problemet med at mannen din har sett (HELE) to ganger på din mor... Av og til kan jeg la blikket vandre på mennesker, både kjente og fremmede, uten at det betyr at jeg på noen som helst måte har skitne tanker... Konstruktive kommentarer trenger ikke å være positive i dine øyne, så lenge de er saklig. Håper virkelig ikke at du gjør dette til en "big deal" foran mannen din.. Du kan jo alltids ta det opp med han på en konstruktiv og saklig måte, men da skal du trø varsomt - tviler på at det er mange menn som liker å bli beskyldt av kona for å "sjekke ut" svigermor. 1
Gjest Badebuksa Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Altså... Det å se på noen er ikke ekvivalent med at en "sjekker ut" noen... Visste du at menn av natur (evolusjonsmessig) ser ned på puppene til damer og skrittet? Og at kvinner ser på skrittet? Tror du skal roe an helt ned og slutte å være så opptatt av å følge med på hva mannen din ser på... Med mindre oppførselen hans tilsier noe annet, så gjør du dette langt mer dramatisk enn nødvendig. Visste du at det evolusjonsmessige tullet er nettopp det? 1
Aurora_Versailles Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Visste du at det evolusjonsmessige tullet er nettopp det? Det er bare for å få fram et poeng: det er naturlig for oss mennesker å se på hverandre. xD
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Igjen ser jeg en kvinne som lager problemer ut av ingenting. Anonymous poster hash: 98eba...087 3
LatersBaby Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Han tenker vel at du har en flott mor, og håper du ser ut som henne når du kommer til den alderen 1
Cruulen Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Jeg bruker også å sjekke hva som blir diskutert, uansett hva det er, om det skulle være den nye bilen til naboen, strikkepinnene til en venninne eller buksene til svigermor, men i realiteten er jeg hverken interessert i å penetrere et eksosrør, bli penetrert av en strikkepinne eller ha meg med svigermoren min, du kan trygt slappe av, det er da ikke noe feil med å involvere seg i en samtale? 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 Jeg er enig med Aurora Versailles her og synes du tar veldig på vei for et helt normalt svar... Det å ha en ungdommelig og attraktiv mor er en god ting, det er vanlig å se på en kvinnes mor og tenke over hva man selv har i vente i fremtiden. Så lenge vi ikke snakker om upassende kommentarer, åpenbar og langvarig glaning el.l. synes jeg ikke du skal nevne det eller tenke mer over det. I eksempelet du nevner kikket han jo fordi noen faktisk kommenterte det hun hadde på seg. Anonymous poster hash: c56c5...548 1
Timza Skrevet 18. juni 2014 #13 Skrevet 18. juni 2014 Noen nevner bukse og han ser på buksa og rumpa..... Hva det er mulig å lage problemer ut av.. 2
Gjest Coolaid Skrevet 18. juni 2014 #14 Skrevet 18. juni 2014 Med å sjekke ut noen mener man at man måler kroppen / ser på den om den er hot.... mannen din har sikkert gjort dette. Pinlig? så klart er det det. Gjør han det igjen, så kan du si litt spøkefullt noe sånt som: " sjekker du ut mora mi ???? ...." og så ler du eller dulter borti ham.... han kommer aldri til å gjøre det igjen så lenge han er ferska...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå