Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en jente på 21 år som akkurat har blitt dumpet av kjæresten min på 22 som jeg hadde vært med i 4 mnd. Han sa for 4 dager siden at han elsket meg og aldri hadde møtt noen så gode som meg. Han har hele tiden vært mest frempå så hvorfor han nå er i usikker og ikke ønsker å bli med meg på en stund forstår jeg ikke.. Tror det har mye med eksen å gjøre som han gjorde det slutt med for 5 mnd siden. Han sa alltid at han var over henne for lengst så jeg forstår det bare ikke.. Begrunnelsen hans er at han trengte tid og at han tror vi levde i en lykkeboble. Jeg vet at han liker meg og er glad i meg, han sa det hver eneste dag og vi planla så mye fremover som vi skulle gjøre sammen.. Vi to.

Spørsmålet mitt er, hvordan skal jeg klare å komme over denne fyren? Jeg har konstant vondt i magen og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Det gjør så vondt! Tenker på det hele tiden men vil overhode ikke mase mer på han, vil vise at jeg klarer meg fint. Det værste er jo at vi jobber sammen..

Noen som kan dele noen gode råd/tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Først, det at han i det heletatt ble sammen med deg 1 måned etter å ha avsluttet et annet forhold sier en del. Fyren var tydeligvis ikke klar for forhold. Snakk med venninner! Vær sosial, dra på stranda. Skjønner hvordan du har det, men det nå er det hvertfall en fin årstid til å finne på mye annet. Ikke sitt inne alene hvertfall!

Endret av embla1807
  • Liker 1
Skrevet

Først, det at han i det heletatt ble sammen med deg 1 måned etter å ha avsluttet et annet forhold sier en del. Fyren var tydeligvis ikke klar for forhold. Snakk med venninner! Vær sosial, dra på stranda. Skjønner hvordan du har det, men det nå er det hvertfall en fin årstid til å finne på mye annet. Ikke sitt inne alene hvertfall!

Det er sant, men det hadde ikke vært følelser i bildet der på leeenge.. Sa han. Men mye sant i det du sier.

Takk for tips :-)

AnonymBruker
Skrevet

Det beste du kan gjøre for å komme over en er å komme under en annen som mange sier ;)

Anonymous poster hash: 9f8d7...83d
Skrevet

Virker utrolig umoden som går i fra å være glad i deg, at alt er fint og så plutselig slå opp.

Skrevet

Virker utrolig umoden som går i fra å være glad i deg, at alt er fint og så plutselig slå opp.

Helt enig. Jeg forstår ingenting, det værste av alt var at han hadde ingen god begrunnelse til å gå fra meg.

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg ønsker deg alt godt og håper at du klarer å komme over denne fyren.

Dette er et klassisk tilfelle hvor en fyr innser hvor mye han faktisk har kontroll over ei jente og bruker det til å få både i pose og sekk, på mange måter.

Stor klem!

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig brukte han deg bare for å komme over eksen! Jeg gjorde det selv. altså jeg fant en ny ganske fort etter bruddet. Sa jo selvsakt til alle att jeg var over eksen men det var jeg desverre ikke. Det er råttent gjort mot han, men er nok veldig vanlig. Derfor holder jeg meg helt unna menn som nettopp har kommet ut av ett forhold

Anonymous poster hash: 4118b...17f

Skrevet

Mest sannsynlig brukte han deg bare for å komme over eksen! Jeg gjorde det selv. altså jeg fant en ny ganske fort etter bruddet. Sa jo selvsakt til alle att jeg var over eksen men det var jeg desverre ikke. Det er råttent gjort mot han, men er nok veldig vanlig. Derfor holder jeg meg helt unna menn som nettopp har kommet ut av ett forhold

Anonymous poster hash: 4118b...17f

Det tror jeg også, men han er ikke en typisk gutt som ville brukt noen.. men jeg er sikker på det hjalp mye på å komme over eksen å bli med meg.

Tragisk og sårt..

Skrevet

Vel, jeg ønsker deg alt godt og håper at du klarer å komme over denne fyren.

Dette er et klassisk tilfelle hvor en fyr innser hvor mye han faktisk har kontroll over ei jente og bruker det til å få både i pose og sekk, på mange måter.

Stor klem!

Var jeg som hadde kontroll over han i starten men det endret seg tydeligvis.

Takk for det, klem tilbake :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...