Gå til innhold

Gutter: Date ei jente som nettopp ble singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva gutter egentlig synes om å date ei jente som er nysingel? Skjønner at det sikkert er individuelle meninger, men vil høre likevel :) Jeg ble offisiellt singel for litt over to måneder siden, men jeg føler meg likevel veldig klar for å date andre gutter nå. Grunnen er at forholdet vårt egentlig var over en god stund før det ble slutt sånn offisiellt.

Så hva tenker dere om dette? Hilsen jente på 20 år :)

Anonymous poster hash: d1963...15e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problem-ikke ferdig med tidligere forhold. Nysingle er ofte i kjærlighetssorg, og hopper ukritisk på hvem som helst, og kaster disse hvemsomhelstene når de har funnet tilbake til seg selv igjen.

Siden ditt forhold har vært over lenger, så er du kanskje ferdig med sorgfasen, og fått stabilisert deg. I så fall er timingen helt nydelig for nytt forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Problem-ikke ferdig med tidligere forhold. Nysingle er ofte i kjærlighetssorg, og hopper ukritisk på hvem som helst, og kaster disse hvemsomhelstene når de har funnet tilbake til seg selv igjen.

Siden ditt forhold har vært over lenger, så er du kanskje ferdig med sorgfasen, og fått stabilisert deg. I så fall er timingen helt nydelig for nytt forhold.

Jeg og eksen har ikke vært ordentlige kjærester siden omtent før jul, men vi gjorde det ikke ordentlig slutt før i begynnelsen av april. Jeg har vært ferdig med han veldig lenge, og har ikke kjærlighetssorg i det hele tatt. Likevel kan det jo være at jeg "hopper på" hvem som helst, siden jeg endelig er singel. Det er jo litt vanskelig for meg selv å si. Er bare redd for at han jeg dater er skeptisk, siden det ikke er lenge siden jeg var i et langvarig forhold.

Skrevet (endret)

Jeg og eksen har ikke vært ordentlige kjærester siden omtent før jul, men vi gjorde det ikke ordentlig slutt før i begynnelsen av april. Jeg har vært ferdig med han veldig lenge, og har ikke kjærlighetssorg i det hele tatt. Likevel kan det jo være at jeg "hopper på" hvem som helst, siden jeg endelig er singel. Det er jo litt vanskelig for meg selv å si. Er bare redd for at han jeg dater er skeptisk, siden det ikke er lenge siden jeg var i et langvarig forhold.

Bruk litt tid i datefasen du, og kos deg. Jeg tror forresten at den du dater blir såpass ivrig at skepsis ikke kommer fram. Jeg anbefaler deg å bruke nok tid til at du finner ut om dere trives sammen generelt, er på lag, og viktigst, at det eksisterer 100% gjensidig respekt.

Å hoppe på hvem som helst handler i mitt hode om å hoppe på noen som ikke oppfyller de grunnleggende kriteriene som kreves for å kunne trives sammen på sikt.

Endret av I Grosny
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Jeg lurer på hva gutter egentlig synes om å date ei jente som er nysingel? Skjønner at det sikkert er individuelle meninger, men vil høre likevel :) Jeg ble offisiellt singel for litt over to måneder siden, men jeg føler meg likevel veldig klar for å date andre gutter nå. Grunnen er at forholdet vårt egentlig var over en god stund før det ble slutt sånn offisiellt.

Så hva tenker dere om dette? Hilsen jente på 20 år :)

Hvis det var ei som jeg hadde hatt et godt øye til lenge så hadde jeg slått til :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke problemet, du har jo vært over eksen siden rundt jul og det er jo 6-7 mnd siden allerede. Verre med meg som hoppet på en fyr 5 uker etter et sjokkbrudd med ekssamboeren min, han ble en rebound for meg :/

Anonymous poster hash: 2fba4...5e6
  • Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Så for meg at du hadde blitt singel i forrige uke når jeg så overskriften.

For meg hadde det ikke vært et problem, gitt at det var en kvinne jeg virkelig likte og hun tydeligvis var klar for å møte en ny mann (les: meg).

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke problemet, du har jo vært over eksen siden rundt jul og det er jo 6-7 mnd siden allerede. Verre med meg som hoppet på en fyr 5 uker etter et sjokkbrudd med ekssamboeren min, han ble en rebound for meg :/

Anonymous poster hash: 2fba4...5e6

Jeg har vært over han ja, men vi gjorde det ikke ordentlig slutt før i april. Likevel føles det jo ut som jeg har vært singel lengre enn det, siden vi ikke var kjærester "i praksis" i en god stund før det.

Skrevet

Det kommer vel helt ann på fra person til person. Men som mange før har nevnt, så hjelper det godt hvis man har et godt øye til henne fra før av. En annen faktor, for meg i alle fall, er hvem som slo opp. Var det hun som gjorde det slutt så er sjansen større for at hun faktisk er over ham enn motsatt.

Jeg kjenner ei som gjorde det slutt med en gutt, og litt under en måned senere var hun sammen med en ny en. Han ble fort stemplet som en rebound, men 4 år senere har de det bedre enn noensinne, og hun poppa ut nr 2 i mai. Så alt er jo mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...