Gå til innhold

Har gått ned fra 75kg til 62,8kg, men ingen ser det!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det vises ikke på meg at jeg har gått ned! Selv om jeg har mistet 5cm rundt lårene, ca 10 cm rundt magen.

Synest jeg fortsatt ser like tjukk ut i speilet😔

Skal ned til 58kg, men hva viss det ikke er nokk? Skulle egentlig ned til 65, fant ut at det var for mye enda. Satt målet til 63kg, nope, ikke fornøyd da heller:/ Så nå er altså målet 58kg.

Usj!😡

Anonymous poster hash: 5684f...b7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er du?

Anonymous poster hash: 1e302...1f0

• Liker 1
Skrevet

Du skulle hatt noen før/etterbilder til å hjelpe deg å se forskjellen.

Jeg gjorde noe lignende, var (nesten) ingen som så det, eller ihvertfall ikke kommenterte det. Når jeg nå går tilbake og ser på bilder av meg selv ser jeg selv større forskjell enn jeg følte, spesielt i ansiktet.

Skrevet

Men hva er det som egentlig er problemet her?

At ingen andre ser du har gått ned, eller at du selv ikke klarer å se at du har gått ned? Overskriften tilsier noe anna enn hva du har skrevet i innlegget.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er du?

Anonymous poster hash: 1e302...1f0

Jeg er 168cm.

AnonymBruker
Skrevet

Men hva er det som egentlig er problemet her?

At ingen andre ser du har gått ned, eller at du selv ikke klarer å se at du har gått ned? Overskriften tilsier noe anna enn hva du har skrevet i innlegget.

Problemet er vel egentlig begge deler.. Jeg kan forstå at jeg ikke ser det, jeg ser meg selv hele tiden.. Men når ingen andre heller ser det, ja da er det rett og slett fordi det ikke vises!

Ja, jeg er såpass overfladisk at jeg VIL ar andre skal se at jeg har gått ned..😣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle hatt noen før/etterbilder til å hjelpe deg å se forskjellen.

Jeg gjorde noe lignende, var (nesten) ingen som så det, eller ihvertfall ikke kommenterte det. Når jeg nå går tilbake og ser på bilder av meg selv ser jeg selv større forskjell enn jeg følte, spesielt i ansiktet.

Tok noen bilder av meg selv i trusa, litt etter jeg begynte, og jeg ser ingen forskjell.. Litt mindre på magen, men ikke noe på lår og rumpe..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går med de samme klærne som før så skal det gjerne litt til før folk ser noe.

Anonymous poster hash: 99ec6...c5d
  • Liker 2
Gjest multibox
Skrevet

Kan tenkte meg at veldig mye av det du har gått ned er vannvekt, noe man nesten ikke ser. I tillegg mister man fett forskjellige steder, har du f.eks mest fett på magen betyr ikke det at det er der du mister først. Jeg f.eks mister nesten alt fettet på lårene mine før jeg mister fett andre steder.

Uansett, trener du for deg selv, eller andre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trener du ? Hvis du har gått ned ved å spise lite uten trening kan jeg forstå at folk kanskje ikke legger merke til det - trening former kroppen ikke bare slanker :) jeg er også 168 og veier 63. Er storfornøyd for har en trent kropp og nå er det stopp. Gikk fra 78-63 og alle ser det. Da jeg gikk opp en periode til 68 igjen for så å gå ned til 62 merket ingen det for da foregikk dette på et usunt plan gjennom lite mat å null trening. Kroppen min vR litt tynn/feit. Men så begynte jeg å trene som før å spise en god omgang med mat hverdag å nå ser alle forskjell. Er treningen! Å kommer også veldig an på kroppsfasongen din. Å er helt enig vi vil ha bekreftelse :) Man blir utrolig glad når mennesker vi kjenner kan se forandring :)

Anonymous poster hash: 9b0bd...268

AnonymBruker
Skrevet

Det syns meg hørtes rart ut.. Jeg er 164 cm og jeg gikk ned fra 84 til 75 og jeg fikk mange kommentarer på at jeg hadde gått ned.. Uten trening..

Anonymous poster hash: ce701...549

AnonymBruker
Skrevet

Har samme problemet TS, og jeg har gått fra 83 til 63. Jeg har tatt før og etter bilder men det eneste jeg ser er at tendensene til lovehandels er borte(og jeg har ikke anlegg for dem til å begynne med). Har jo blitt sunnere men er litt surt å ikke se litt mer resultater. Bruker samme klærne og de har ikke blitt større:\

Anonymous poster hash: 94e4d...f97
AnonymBruker
Skrevet

Husk at fett også ligger inne mellom organene, ikke bare som en klump utenpå.

omentum-2.jpg

Anonymous poster hash: 7ac12...1e3
  • Liker 5
Skrevet

Vel, folk begynte ikke å kommentere meg før jeg hadde gått ned fra 72kg til 60kg. Såå tjaa.. Og det var de som var nærmest meg :fnise:

Andre har begynt å kommentere nå som jeg veier 56kg, det synes ganske godt egentlig..

De sier det tar 10 kg før andre legger merke til det, og 5 kg for deg selv. Tror nok det stemmer litt :)

AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt hende folk ser det selv om de ikke kommenterer det. Jeg synes det er veldig sensitivt emne og jeg kommenterer aldri andres kropp med mindre de spør meg.

Anonymous poster hash: c6dfd...2ab
  • Liker 10
Skrevet (endret)

Problemet er vel egentlig begge deler.. Jeg kan forstå at jeg ikke ser det, jeg ser meg selv hele tiden.. Men når ingen andre heller ser det, ja da er det rett og slett fordi det ikke vises!

Ja, jeg er såpass overfladisk at jeg VIL ar andre skal se at jeg har gått ned..

Jeg tror at du uansett bør begynne med deg selv, selv om du føler du trenger bekreftelsen av andre. :)

Mål kroppen din, ta bilder med klær på, og lær deg å sette pris på egen kropp og de små

forandringene.

What+matters+most+is+How+You+see+yoursel

Endret av Nimis
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som ser at jeg har gått ned i vekt heller. For min del tror jeg at det handler om at jeg gikk mye i løse klær og kledde meg i plagg som kun viste de slanke delene av kroppen min. Nå føler jeg meg fri til å gå i mer tettsittende klær, kanskje det faktisk funka å skjule kroppen min slik jeg gjorde?

Fakta taler uansett for seg :) Du vet at du har gjort en fantastisk jobb og oppnådd e kjempeflott resultat! Tror også at mange unnlater å si noe fordi de er sjalu..

Anonymous poster hash: 12d2f...3cf
  • Liker 2
Skrevet

Kjøp deg nye klær som sitter fint, og fremhever de nye formene dine :)

Trolig er det mange som ser det, men som ikke tør å si noe. Å si til noen at de har blitt tynnere, er litt som å si at de var tykkere før.

• Liker 3
Skrevet

JEg har gått fra 115 til 90, og kun de som er godt etter ser forskjell! Jeg går jo i de samme klærne, så man ser jo lik ut om man ikke tenker på det!

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg har gått ned 8 kg, men det er kun to som har lagt merke til det! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...