Gå til innhold

Tatt p-pille for sent

Fremhevede innlegg

Gjest Fraggel
Skrevet

Jeg pleier å ta pillen på morgenen for tiden, men fikk ikke gjort det før kvelden i dag. Altså etter 12 timer.

Hva gjør jeg? Er det krise?

Og - gjør det egentlig noe om det er litt variasjon i tidspunkt, bare det blir gjort innen 12 timer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket merke bruker du?

Og hvor langt ut i brettet har du kommet?

Gjest Fraggel
Skrevet

Bruker Yasmin, er på tredje dagen, andre uka.

Skrevet

Det står i bruksanvisningen til Yasmin (og helt sikker til alle andre) hvilke perioder som er farlige å misse en pille i og ikke.

Har du ikke bruksanvisningen der? Mener å huske at uke to ikke er krise.. Men har akkurat byttet til Yasmin så jeg husker ikke helt åssen det er med den.

Hvis du ikke har bruksanvisning selv kan jeg titte i min.

Gjest Fraggel
Skrevet

Jeg har selvsagt klart å kaste bruksanvisningen (eller lagt den på et superlurt sted). :oops:

Skrevet

*lese-lese*

1 tablett glemt i uke 2

Ta tabletten så snart du husker det... Ta de neste til vanlig tid. Hvis du har tatt tablettene riktig de 7 forrige dagene er pillens pålitelighet ikke redusert, og det er ikke nødvendig med ekstra forholdsregler.

Gjest Fraggel
Skrevet

Åh, du er virkelig litt av en knupp, Grooo! :klem:

Skrevet

Ikke noe problem...

Takk heller de som har laget Yasmin du, er de som har gjort det slik at uke to er en god uke å glemme tabletter i *ler*

Gjest Fraggel
Skrevet

Vel, nå takket jeg deg for at du gadd å finne ut informasjonen for meg, men joda - Yasmin-menneskene er heller ikke dumme. :wink:

Skrevet

Skjønte at det var det du mente *ler*

Tror de som lager Yasmin er klokere folk en de som lagde det merket jeg brukte før, for der var det krise samme når i perioden man glemte en tablett.

Gjest Fraggel
Skrevet
Tror de som lager Yasmin er klokere folk en de som lagde det merket jeg brukte før' date=' for der var det krise samme når i perioden man glemte en tablett.[/quote']

Det må ha vært mannfolk. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...