netpuppy Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 (endret) Jeg skal på intervju på en klesbutikk i dag og så langt deltidsjobb ved siden av studiene går, er dette drømmejobben. Hjelpe til med innkjøp, frihet til å style butikk og ellers mye frihet til å bestemme selv. Jeg vet jeg hadde vært flink i jobben, men hva skal jeg ha på meg? Det er på en måte ganske viktig og jeg er sikker på at jeg blir vurdert like mye utifra min stilsans som noe annet.. Jeg er vanligvis flink til dette her, men nå har jeg full panikk og tomt hode. Det må være moteriktig, trendy, stilsikkert og sofistikert, men ikke for mye og ikke påtatt.. KG! Hjelp.. Endret 18. juni 2014 av netpuppy
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Klær frakjeden?Anonymous poster hash: 7752b...551 2
netpuppy Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2014 De fører litt mer eksklusive norske og nordiske merker og jeg har selvfølgelig altfor lite av det i skapet.. Men godt tips
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Elegant og enkelt!! Hva med et pencilskirt med en fin bluse, eller en bukse (som sitter perfekt) og en lekker topp? Enkle smykker og lekre sko som passer. Utover det er det jo veldig vanskelig å hjelpe da vi ikke aner hva du har i skapet........Anonymous poster hash: aab88...f1b 1
netpuppy Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2014 Ja det går jo an Jeg er veldig glad i å mikse stiler og har gjennom årene opparbeidet meg et godt sortiment av forskjellige typer klær så jeg skulle nok klart å finne noe tilsvarende eventuelle tips her inne
Vulpes Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Jeg ville nok prøvd å kle meg i klær som minnet om stilen de fører i butikken. 11
Sunbeam Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Jeg ville også kle meg i klær som de selger i butikken, eventuelt noe liknende. Det har jeg gjort på begge mine klesbutikkintervjuer (og jeg fikk begge jobbene )
skyflakes Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Har du ikke de klærne som selges i den butikken, ville jeg ha kjørt "safe" kopier fra H&M e.l. Er det nordiske merker så hold det enkelt, kjør rene farger og linjer Det går nok så fint så
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Det ble veldig fint! Go for it Anonymous poster hash: d8d35...9f5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Syns det der ble litt sånn gammeldame-stil. Anonymous poster hash: 870a8...43e 16
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 Syns det der ble litt sånn gammeldame-stil. Anonymous poster hash: 870a8...43e Det syns jeg også .Anonymous poster hash: d930a...76b
netpuppy Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #13 Skrevet 18. juni 2014 (endret) Ja, jeg gikk rundt før jeg dro og tittet i speilet. Var liksom ikke helt fornøyd, så jeg byttet til dette PS: Intervjuet gikk bra, nå er det bare å vente på telefon Pps: Hvordan snur man på bildet når man legger inn via telefon? Endret 18. juni 2014 av netpuppy
Gjest Haaploes Skrevet 18. juni 2014 #14 Skrevet 18. juni 2014 Ja, jeg gikk rundt før jeg dro og tittet i speilet. Var liksom ikke helt fornøyd, så jeg byttet til dette PS: Intervjuet gikk bra, nå er det bare å vente på telefon Pps: Hvordan snur man på bildet når man legger inn via telefon? Supert at intervjuet gikk bra! Et lite tips fra en som har ansatt folk til sånne stillinger før: mer diskret neglelakk skulle det ikke gå veien denne gangen Krysser fingrene for deg - jobben høres morsom ut!
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #15 Skrevet 18. juni 2014 Ja, jeg gikk rundt før jeg dro og tittet i speilet. Var liksom ikke helt fornøyd, så jeg byttet til dette PS: Intervjuet gikk bra, nå er det bare å vente på telefon Pps: Hvordan snur man på bildet når man legger inn via telefon? Oj!Anonymous poster hash: d930a...76b
Pinkee Skrevet 18. juni 2014 #16 Skrevet 18. juni 2014 Hvis du ikke får denne jobben, så kjøp deg et strykjern før neste intervju, jeg hadde fått spasmer hvis noen kom i et så skrukkete skjørt. Men, krysser nebb&klør for at du får denne jobben 1
netpuppy Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #17 Skrevet 18. juni 2014 (endret) Supert at intervjuet gikk bra! Et lite tips fra en som har ansatt folk til sånne stillinger før: mer diskret neglelakk skulle det ikke gå veien denne gangen Krysser fingrene for deg - jobben høres morsom ut! Også jeg som syns den fargen var så fin! Tusen takk for tipset, det skal jeg huske Oj!Anonymous poster hash: d930a...76b Oj Eller oj ? Hvis du ikke får denne jobben, så kjøp deg et strykjern før neste intervju, jeg hadde fått spasmer hvis noen kom i et så skrukkete skjørt. Men, krysser nebb&klør for at du får denne jobben Det er da ikke skrukkete? Det er jo nypresset.. Men det skjolder seg litt når jeg går med det og dette bildet tok jeg etter å ha gått med det noen timer. Edit: Glemte å si; Tusen takk for alle lykkeønskninger! Endret 18. juni 2014 av netpuppy
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #18 Skrevet 18. juni 2014 Jeg synes du med hell kan bruke litt mørkere farger, ev. legge til litt kontraster. Jeg likte toppen og beltet er meget fint. Anonymous poster hash: ba935...3fd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #19 Skrevet 18. juni 2014 Jeg krysser fingrene mine for deg håper du får jobben! Anonymous poster hash: ba935...3fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå