diddi Skrevet 20. juni 2004 #1 Skrevet 20. juni 2004 Jeg har laptop, og når jeg skriver så hopper plutselig markøren midt inn i det jeg har skrevet tidligere. Skikkelig irriterende. Jeg har funnet ut at den hopper dit musemarkøren står. Men om den står et helt annet sted på siden så kan jeg plutselig hoppe til f.eks. nederst på siden når jeg skriver innlegg. Er det noe jeg kommer borti? Hva er det som skjer? (Det samme skjer i Word)
iingvild Skrevet 20. juni 2004 #2 Skrevet 20. juni 2004 Har opplevd dette jeg også. Kommer mulig av at du har sånn mus som du kan bevege fra ei plate på laptoppen? eller kanskje ikke? mulig du bare kommer nær den....
diddi Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2004 Mulig det er det. Men jeg er ikke helt sikker. Skal prøve å holde håndbaken litt opp i lufta. Får se om det hjelper!!
Dru Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Det er nok mousepaden, ja. Jeg sleit skikkelig med det samme en dag, og var glad da jeg fikk min egen pc til å fungere igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå