AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Hvordan takler man folk som helt ut av det blå blir tydelig kjølige og distanserte, akkurat som om du skulle ha gjort dem noe fryktelig galt, men når du forsiktig tar det opp en eneste gang, så "er det ingenting". Likevel fortsetter de i samme spor og er sitt samme gamle blide jeg mot alle bortsett fra deg. Si at det er en person du er nødt til å forholde deg til, mtp jobb eller familie. Trekker man seg like mye tilbake selv og spiller det samme kortet tilbake? Ofte blir de også veldig overdramatisk støtt av de få tingene du sier noe til dem, type "Åh, nei, beklaaaaaager", som om man skulle ha klaget på dem eller vært en bitch hver gang man snakket sammen. Synes det er helt jævlig ubehagelig. Anonymous poster hash: ff90d...f65
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Æsj. Hadde prøvd å unngå de så mye som overhode mulig, og når jeg måtte forholde meg til dem hadde jeg latt som ingenting, verken vært overhyggelig eller sinna! Anonymous poster hash: 48de8...339
DSilva21 Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Æsj. Hadde prøvd å unngå de så mye som overhode mulig, og når jeg måtte forholde meg til dem hadde jeg latt som ingenting, verken vært overhyggelig eller sinna! Anonymous poster hash: 48de8...339 Enig. At det går an.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Jeg er bare hyggelig tilbake, jeg, og prøver å vise at jeg ikke er så grusom som h*n forestiller seg at jeg er! for jeg vet at jeg ikke har gjort noe. Anonymous poster hash: 8bdac...742
Petra75 Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Tar det til etterretning når de sier at det ikke er noe, for så å la dem være i fred. Vil de ha omgang med deg igjen, tar de kontakt.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Tar det til etterretning når de sier at det ikke er noe, for så å la dem være i fred. Vil de ha omgang med deg igjen, tar de kontakt. Men mener du da at man skal være like blid, når de da engang tar kontakt? Type tre-fire måneder med sånn oppførsel og plutselig kan de oppføre seg ordentlig mot deg? Jeg hadde mistet respekten for lengst. Anonymous poster hash: ff90d...f65 1
Petra75 Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Men mener du da at man skal være like blid, når de da engang tar kontakt? Type tre-fire måneder med sånn oppførsel og plutselig kan de oppføre seg ordentlig mot deg? Jeg hadde mistet respekten for lengst. Anonymous poster hash: ff90d...f65 Hvorfor ikke? Man vet da ikke hvorfor de er tilbakeholdne i utgangspunktet. Det kan for eksempel være at de sliter med noe personlig og privat og rett og slett ikke orker å forholde seg til andre i en periode. Tar man opp igjen kontakten da, er det jo selvfølgelig greit med en liten forklaring på fraværet, selv om man ikke trenger å gå i detaljer. Jeg har selv mennesker i omgangskretsen som jeg må ha omgang med, men som er energityver, og jeg kan nok ha en tendens til å bli kald og avvisende. Det er jo ikke slik at den andre parten nødvendigvis har gjort noe feil, men at vår kjemi ikke stemmer overens. Slik er det bare, man kan ikke like alle, eller bli likt av alle.
makkapakka Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 La meg være i fred! er vel kroppsspråket mitt sier. Som regel går det over etter kort tid, men hvis du maser så blir alt værre.
Gjest Blomsterert Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Slutt å prøv å få den/de til å like deg. De betyr ingenting for din lykke,-ikke la de dra deg ned. Vær høflig men kjølig. Vær ovenpå,for du er klokeste :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå