Gjest miss_sara Skrevet 17. juni 2014 #1 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg er veldig glad i merkevesker og min favoritt må være Marc Jacobs. Lurte på hva deres favoritt er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Del Skrevet 18. juni 2014 Vesker uten "merke". Synes det er urteit å betale mer enn reell bruksverdi pga merkenavn. Er nok litt "antisnobb-snobb", om noen skjønner hva jeg mener(?) Jeg hadde blitt såå flau om jeg måtte gått med noe flashy merkevare. Anonymous poster hash: 57a5b...95a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 18. juni 2014 #3 Del Skrevet 18. juni 2014 Veldig glad i min Givenchy Obsedia:) Chloe har også mye fint Ellers går det mye i Tiger of Sweden til skole/hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Del Skrevet 18. juni 2014 Mulberry er min favoritt. Ønsker meg også en svart liten Marc Jacobs veske Anonymous poster hash: 6c894...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 18. juni 2014 #5 Del Skrevet 18. juni 2014 Vesker uten "merke". Synes det er urteit å betale mer enn reell bruksverdi pga merkenavn. Er nok litt "antisnobb-snobb", om noen skjønner hva jeg mener(?) Jeg hadde blitt såå flau om jeg måtte gått med noe flashy merkevare.Anonymous poster hash: 57a5b...95a Haha, ja hver sin smak. Er jo alltid gøy å litt merker. Hvordan kan det være flaut å gå med en merkeveske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 18. juni 2014 #6 Del Skrevet 18. juni 2014 Veldig glad i min Givenchy Obsedia:) Chloe har også mye fint Ellers går det mye i Tiger of Sweden til skole/hverdag. Åh, Givenchy er det neste jeg har utrolig lyst på! Så classy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 18. juni 2014 #7 Del Skrevet 18. juni 2014 Mulberry er min favoritt. Ønsker meg også en svart liten Marc Jacobs veske Anonymous poster hash: 6c894...67c Mulberry er utrolig fint! Har selv en liten veske derfra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #8 Del Skrevet 18. juni 2014 Haha, ja hver sin smak. Er jo alltid gøy å litt merker. Hvordan kan det være flaut å gå med en merkeveske? Nei, det er ikke "alltid gøy". Hva som er flaut? I mine øyne er det flaut å la seg lure av merkevarene. Å bruke latterlig mye penger på ting. Det å skulle "vise seg". For meg blir det å gå med dyr veske litt det samme som å komme fresende i en dyr og upraktisk bil. Urflaut!Anonymous poster hash: 57a5b...95a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 18. juni 2014 #9 Del Skrevet 18. juni 2014 Elsker designet til Dior, men har ikke lommeboken til å kjøpe en veske derfra enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 18. juni 2014 #10 Del Skrevet 18. juni 2014 Marc Jacobs veskene var faktisk ganske billig. Spørs selvfølgelig hvor de er produsert, er de fra kina er de overpriset, men er de produsert et sted der de faktisk har norsk timelønn er de riktig priset. Marc Jacobs vurderer jeg å kjøpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 18. juni 2014 #11 Del Skrevet 18. juni 2014 Nei, det er ikke "alltid gøy". Hva som er flaut? I mine øyne er det flaut å la seg lure av merkevarene. Å bruke latterlig mye penger på ting. Det å skulle "vise seg". For meg blir det å gå med dyr veske litt det samme som å komme fresende i en dyr og upraktisk bil. Urflaut!Anonymous poster hash: 57a5b...95a Nei, herregud... Det er det dummeste jeg har hørt. Vise seg og vise seg du. Må vel være lov å være litt fin og classy? Kunne aldri vært flau over å gå med en merkveske, haha. Kunne ikke falt meg inn engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 18. juni 2014 #12 Del Skrevet 18. juni 2014 Marc Jacobs veskene var faktisk ganske billig. Spørs selvfølgelig hvor de er produsert, er de fra kina er de overpriset, men er de produsert et sted der de faktisk har norsk timelønn er de riktig priset. Marc Jacobs vurderer jeg å kjøpe! Billig? Hva ser du på som billig? Min veske derfra kostet rundt 5000 kr. Kan ikke kalle det billig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 18. juni 2014 #13 Del Skrevet 18. juni 2014 Celiné, har lyst på både phantom og trapez... men siden vi driver å bygger hus roper lommeboken NEI til det Syns også Hermés har mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #14 Del Skrevet 18. juni 2014 Må vel være lov å være litt fin og classy? De som virkelig har klasse og stil trenger ikke å kjøpe overpriset fjas for å være fin. Klart det er flaut å gå rundt å la folk se at du har brukt flere tusen på en veske. Snakk om å annonsere at man mangler integritet og sunn fornuft.Anonymous poster hash: 57a5b...95a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 18. juni 2014 #15 Del Skrevet 18. juni 2014 De som virkelig har klasse og stil trenger ikke å kjøpe overpriset fjas for å være fin. Klart det er flaut å gå rundt å la folk se at du har brukt flere tusen på en veske. Snakk om å annonsere at man mangler integritet og sunn fornuft.Anonymous poster hash: 57a5b...95a Deg om det, herregud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #16 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg eier endel designervarer men jeg kan vel si meg enig at det virker litt dumt å si at man liker "merkevesker". Det er jo stor forskjell på hvordan veskene ser ut og ved å bare si at man liker "merkevesker" så sier man jo at man liker det meste så lenge det er dyrt - ergo handler det kun om det. Men for å svare, jeg har en Celine boston bag jeg bruker hele tiden. Er glad i den, god kvalitet, praktisk storrelse og diskre. Har også en klassisk sort Chanel. Har veldig lyst på en Celine box bag, men det er ikke akkurat noe jeg "trenger" og den er veldig dyr. Neste prioritet blir evt. en clutch til kveldsbruk, jeg tenker en sort sateng fra Prada. De er klassiske og ikke rådyre. Er mange dyre vesker jeg ikke er så begeistret for. Hermes har mye fint, men jeg synes de er overpriset. Dessuten er det veldig mange med Birkin her i London, det er fullstendig inflasjon i dem. Alle har vel sine grenser, og uansett hvor mye penger jeg måtte ha hatt synes jeg det er for mye for en middels fin veske. Det meste for meg var 20K og det er allerede langt mer enn de fleste ville brukt. Folk får bruke pengene sine som de vil uansett, jeg mener ikke noe om det. Anonymous poster hash: f760c...603 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 18. juni 2014 #17 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg eier endel designervarer men jeg kan vel si meg enig at det virker litt dumt å si at man liker "merkevesker". Det er jo stor forskjell på hvordan veskene ser ut og ved å bare si at man liker "merkevesker" så sier man jo at man liker det meste så lenge det er dyrt - ergo handler det kun om det. Men for å svare, jeg har en Celine boston bag jeg bruker hele tiden. Er glad i den, god kvalitet, praktisk storrelse og diskre. Har også en klassisk sort Chanel. Har veldig lyst på en Celine box bag, men det er ikke akkurat noe jeg "trenger" og den er veldig dyr. Neste prioritet blir evt. en clutch til kveldsbruk, jeg tenker en sort sateng fra Prada. De er klassiske og ikke rådyre. Er mange dyre vesker jeg ikke er så begeistret for. Hermes har mye fint, men jeg synes de er overpriset. Dessuten er det veldig mange med Birkin her i London, det er fullstendig inflasjon i dem. Alle har vel sine grenser, og uansett hvor mye penger jeg måtte ha hatt synes jeg det er for mye for en middels fin veske. Det meste for meg var 20K og det er allerede langt mer enn de fleste ville brukt. Folk får bruke pengene sine som de vil uansett, jeg mener ikke noe om det. Anonymous poster hash: f760c...603 Det jeg mener med at jeg liker merkevesker, er at de har god kvalitet og ikke er noe tull. De ser også eksklusive ut, noe jeg er veldig glad i. Har ikke noe med at jeg liker dem, fordi de er dyre. Jeg synes generelt merkevesker er mye finere og bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 18. juni 2014 #18 Del Skrevet 18. juni 2014 Det jeg mener med at jeg liker merkevesker, er at de har god kvalitet og ikke er noe tull. De ser også eksklusive ut, noe jeg er veldig glad i. Har ikke noe med at jeg liker dem, fordi de er dyre. Jeg synes generelt merkevesker er mye finere og bedre. Det høres litt rart ut å snakke om "merkevesker" som en ensartet gruppe på denne måten, synes jeg. Det finnes pene vesker oh stygge vesker, det finnes vesker av god kvalitet og vesker av dårlig kvalitet, det finnes dyre vesker og billige vesker og det finnes vesker av "kjent merke" og vesker som ikke er "merkevare". Innenfor dette området finnes det mange kombinasjoner. Jeg og en tidligere arbeidskollega kjøpte oss vesker samtidig. Jeg kjøpte en skikkelig skinnveske til ca 1500 kr, ikke "merkevare", hun kjøpte merkeveske til ca 6000. Begge veskene holdt seg like godt i løpet de 4 årene vi jobbet sammen. Hun innrømmet til og med at min var litt penere, men at hennes "var jo en xxxx veske, da". Og da synes jeg det blir rart; når man setter "merke" over egen smak. Jeg har ikke hatt noe problem med å finne pene vesker av god kvalitet, uten å gå veldig høyt i pris. Om man kjøper en dyrere veske, håper jeg inderlig det er fordi man liker akkurat den vesken skikkelig godt, ikke på grunn av merket. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 18. juni 2014 #19 Del Skrevet 18. juni 2014 Det høres litt rart ut å snakke om "merkevesker" som en ensartet gruppe på denne måten, synes jeg. Det finnes pene vesker oh stygge vesker, det finnes vesker av god kvalitet og vesker av dårlig kvalitet, det finnes dyre vesker og billige vesker og det finnes vesker av "kjent merke" og vesker som ikke er "merkevare". Innenfor dette området finnes det mange kombinasjoner. Jeg og en tidligere arbeidskollega kjøpte oss vesker samtidig. Jeg kjøpte en skikkelig skinnveske til ca 1500 kr, ikke "merkevare", hun kjøpte merkeveske til ca 6000. Begge veskene holdt seg like godt i løpet de 4 årene vi jobbet sammen. Hun innrømmet til og med at min var litt penere, men at hennes "var jo en xxxx veske, da". Og da synes jeg det blir rart; når man setter "merke" over egen smak. Jeg har ikke hatt noe problem med å finne pene vesker av god kvalitet, uten å gå veldig høyt i pris. Om man kjøper en dyrere veske, håper jeg inderlig det er fordi man liker akkurat den vesken skikkelig godt, ikke på grunn av merket. Er ikke unormalt å kjøpe en veske, pga av merket. Og når du bruker flere tusen på en veske, så sier det seg selv at man liker den også. Jeg kjøper mine vesker både pga merket og at jeg synes de er utrolig fine. Selvfølgelig mest, fordi jeg synes de er fine, men det er et stort pluss hvis det er akkurat det merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 18. juni 2014 #20 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvorfor må alle disse trådene kuppes av folk som er nedlatende til konseptet merkeklær? TS lurte på hvilken favoritt du har. Ikke hvorfor du ikke liker å flashe merker! Jeg liker mbmj og mulberry 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå