Gå til innhold

Skal vi danse 2014.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.tv2.no/2014/06/17/underholdning/linnea-myhre/line-verndal/katrine-moholt/5712125

Her er årets deltagere i Slaø vi danse, 2014. Jeg synes det er mange spennende deltagere. Gleder meg til å følge serien fra høsten.

Det vil vel i år - som de forrige årene være en "raring"

Hvem tror du at det blir? Jeg tror det blir Per Heimly. Jeg tror også at Kine Hellebust er en av de som vil være "Bambi på glattisen"

Idar Vollvik er vel årets "gamlis"

Tror også flere av deltagerne klarer å utvikle seg å bli riktig så gode dansere.

Caroline Berg Eriksen og Line Verndal tror jeg er to av de som vil utmerke seg.

Anonymous poster hash: f76ee...9c6
Gjest miss_sara
Skrevet

Synes det begynner å bli lite med kjendiser som er med... Vet ikke hvem halvparten er engang. Men håper en av bloggerne vinner!

AnonymBruker
Skrevet

Heier på motorcross-duden ;)

Ser på utvalget at vi er et lite land med svært få kjendiser. Dette er listefyll for det meste.

Anonymous poster hash: 76ba5...292

AnonymBruker
Skrevet

Synes det begynner å bli lite med kjendiser som er med... Vet ikke hvem halvparten er engang. Men håper en av bloggerne vinner!

Hvis det er noen trøst, så kjenner ikke jeg heller til så mange. Hun andre bloggeren f.eks, har jeg aldri hørt om.

Heier på motorcross-duden ;)

Ser på utvalget at vi er et lite land med svært få kjendiser. Dette er listefyll for det meste.

Anonymous poster hash: 76ba5...292

Blir spennende å følge han å ja - selv om jeg egentlig ikke vet hvem han er...

Gjest miss_sara
Skrevet

Hvis det er noen trøst, så kjenner ikke jeg heller til så mange. Hun andre bloggeren f.eks, har jeg aldri hørt om.

Blir spennende å følge han å ja - selv om jeg egentlig ikke vet hvem han er...

Linnea Myhre - Sinnabloggeren. Haha.

AnonymBruker
Skrevet

Linnea Myhre - Sinnabloggeren. Haha.

Hahaha, ok ;)

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor Linnea er med!

Det er så dobbeltmoralsk å si at hun ikke skal smile og le for å sjarmere publikum men går likevel ut i media for å forklare hvorfor hun nekter å smile. Hvis det hadde vært mulig å stemme på folk for at de ryker ut så hadde jeg glatt stemt på henne.

Jeg må si at jeg ikke har hørt om henne bortsett fra at hun omtales som sinnablogger, men nå blogger hun visst ikke lenger? (Seher.no) hva annet er hun kjent for da?

Anonymous poster hash: 78379...c89

Gjest Citronella
Skrevet (endret)

Det er så dobbeltmoralsk å si at hun ikke skal smile og le for å sjarmere publikum men går likevel ut i media for å forklare hvorfor hun nekter å smile. Hvis det hadde vært mulig å stemme på folk for at de ryker ut så hadde jeg glatt stemt på henne.

Jeg må si at jeg ikke har hørt om henne bortsett fra at hun omtales som sinnablogger, men nå blogger hun visst ikke lenger? (Seher.no) hva annet er hun kjent for da?

Hun er en begavet skribent.

Gleder meg til å se Linnea danse! Det er et scoop å få henne med. Kjæreste med Sondre Lerche er hun også. :) Uten at det har noe med saken å gjøre, men det gjør henne kanskje bittelitt mer berømt i dine øyne.

Endret av Citronella
AnonymBruker
Skrevet

Hun har faktisk blitt spurt tre ganger på rad men takket nei.

Hun er kjent fra flere ting, først og fremt bloggen sin. Den har vel vunnet noen priser på blogg awards. Bloggen hylles pga humoren men også pga hennes åpenhet rundt spiseforstyrrelser og depresjon. Hun har jobbet i P3, 730.no og det har også blitt laget en serie om henne "La Linnea leve". Hun har skrevet bok og skriver nå på sin andre. Hun skriver også en spalte i VG hver uke. :)

Hun har vært veldig mye i aviser og blader. Litt på tv. Men har vært ganske stille rundt henne det siste året, bortsett fra noen artikler om henne og Sondre Lerche.

Skikkelig fangirl, det er meg! Fulgt bloggen hennes siden 2005, før hun ble sinnabloggeren hun er kjent for i dag.

Anonymous poster hash: b273e...019

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har faktisk blitt spurt tre ganger på rad men takket nei.

Hun er kjent fra flere ting, først og fremt bloggen sin. Den har vel vunnet noen priser på blogg awards. Bloggen hylles pga humoren men også pga hennes åpenhet rundt spiseforstyrrelser og depresjon. Hun har jobbet i P3, 730.no og det har også blitt laget en serie om henne "La Linnea leve". Hun har skrevet bok og skriver nå på sin andre. Hun skriver også en spalte i VG hver uke. :)

Hun har vært veldig mye i aviser og blader. Litt på tv. Men har vært ganske stille rundt henne det siste året, bortsett fra noen artikler om henne og Sondre Lerche.

Skikkelig fangirl, det er meg! Fulgt bloggen hennes siden 2005, før hun ble sinnabloggeren hun er kjent for i dag. Anonymous poster hash: b273e...019

Ja, jeg har fått med meg det. Hun virker ikke akkurat takknemlig over å være med. Tvert imot oppfører hun seg sytete. Det er inntrykket jeg sitter igjen med av henne. Jeg kan jo selvsagt ta feil, men så langt er jeg ikke imponert. Jeg leser ikke blogger heller da, men har googlet henne for å prøve å "kjenne" henne bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har fått med meg det. Hun virker ikke akkurat takknemlig over å være med. Tvert imot oppfører hun seg sytete. Det er inntrykket jeg sitter igjen med av henne. Jeg kan jo selvsagt ta feil, men så langt er jeg ikke imponert. Jeg leser ikke blogger heller da, men har googlet henne for å prøve å "kjenne" henne bedre.

Det er hennes image. Å være sinna. Om det er et spill eller om hun er deprimert vites ikke, vanskelig å skjønne. Hun er lykkelig og smilende med venner, med en pessimistisk humor. Men tøff og sur utad i media. Kanskje journalistene forstår humoren og fremstiller henne dårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Det er hennes image. Å være sinna. Om det er et spill eller om hun er deprimert vites ikke, vanskelig å skjønne. Hun er lykkelig og smilende med venner, med en pessimistisk humor. Men tøff og sur utad i media. Kanskje journalistene forstår humoren og fremstiller henne dårlig.

* jornalistene IKKE forstår

Skrevet

Det er hennes image å ikke ville være med, og i alle fall ikke ha godt humør...... men bli med likevel.. :rolleyes:

Sikkert en bra jente :)

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg som synes det er litt spesielt, at Linnea som har vært åpen om spiseforstyrrelse og depresjoner, blir spurt om å være med i et slikt program der alle deltakerne raser ned i vekt? De trener mange timer daglig og tallet øker nærmere man kommer finalen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er hennes image å ikke ville være med, og i alle fall ikke ha godt humør...... men bli med likevel.. :rolleyes:

Sikkert en bra jente :)

:klo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det programmet har gått for mange runder nå. Ser ut som om våre kjære kjente tryner blir ekstra høye på seg selv når de hiver seg ut i dansen :hoho:

Krampaktig og fjollete. Ikke noen stor underholdningsverdi å se at de vrikker på sine rumper og svinger rundt og stepper og stokker føttene. :skya::hoppe::duskedame::hoppendeglad:

Langdrygt og kjedelig hele greia. :filer:

Anonymous poster hash: 8ba63...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...