Gå til innhold

Blir det kleint å sende han en venneforespørsel på facebook nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg møtte en fantastisk fyr på vors i helgen. Vi hadde veldig mange felles interesser, og snakket veldig mye i løpet av kvelden. Vil si vi hadde en litt flørtende undertone. Vi dro ut på byen sammen med noen venner av han, og endte opp på nash. Der sov vi sammen på sofaen (ikke noe tafsing), men vi snakket sammen til vi sovnet. Fant ut her at han skulle flytte fra byen i løpet av neste uke...

Da vi dro hjem fra nash feiga jeg sykt ut, spurte ikke om nummer og ga han en klem (!) da vi skilte lag. Jeg ville jo så gjerne bli bedre kjent med denne fyren, men føler vell egentlig at jeg har driti på leggen. Kan jeg eventuelt legge han til på facebook, eller blir dette tidenes stalker? Haha

Anonymous poster hash: 0a960...f9c

Anonymous poster hash: 9d2d2...290
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du driti på leggen? :klo: Jeg har fått venneforespørseler fra gutter jeg aldri har snakka med eller sett i det virkelige liv, kun fordi vi har felles venner, det er kleinere mener nå jeg. Syntes ikke det er så rart hvis du legger han til jeg. Jeg vet om folk som legger til mennesker de har tatt heisen sammen med liksom. Jeg sier go for it! :)

Anonymous poster hash: 36b40...30b
Skrevet

Det er vel ikke noe galt i det! Det beste som skjer er at dere holder kontakten, og det verste som skjer er at han ignorerer deg. Men det er strengt tatt ikke så ille, siden han uansett flytter fra byen. :)

Gjest Pheel
Skrevet

Nei, det er ikke klient, hvertfall ikke noen dager etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...