Gjest miss_sara Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg er selv nesten 1,80 cm. Jeg er personlig veldig glad i hæler, men føler meg ikke komfortabel, hvis de er høyere enn 7-8 cm. Til dere kvinner på rundt 1,80 eller høyere. Bruker dere hæler? I så fall, hvor høyt går grensen?
Gjest Dude91 Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Jeg er selv nesten 1,80 cm. Jeg er personlig veldig glad i hæler, men føler meg ikke komfortabel, hvis de er høyere enn 7-8 cm. Til dere kvinner på rundt 1,80 eller høyere. Bruker dere hæler? I så fall, hvor høyt går grensen? Den berømte "jeg føler meg ikke dominert"-tankegangen?
Gjest miss_sara Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Den berømte "jeg føler meg ikke dominert"-tankegangen? Hva mener du med det? 3
Gjest Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Er nesten 180 cm selv og bruker glatt opp til 8 cm på byen. Har ingenting imot å skille meg ut litt, men blir litt meget for min del å bruke nellypumpsene på 15 cm. Men egentlig mest fordi det er fysisk ubehagelig, da. Endret 17. juni 2014 av Sofiesnurr
Gjest miss_sara Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Er nesten 180 cm selv og bruker glatt opp til 8 cm på byen. Har ingenting imot å skille meg ut litt, men blir litt meget for min del å bruke nellypumpsene på 15 cm. Men egentlig mest fordi det er fysisk ubehagelig, da. Hehe, ja 15 cm kan bli i det meste laget. Da må det vel være, når man bare skal sitte. Bruker du 8 cm til hverdags også?
Contempt Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Går med hæler når jeg har lyst. De høyeste jeg har er vel 13 cm, og jeg blir da rundt 1.93. Vil ikke la være å gå i fine sko av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Jeg er 180 cm, og høyner gjerne med hæler på 8 cm. De er høye nok til å være vakre, men lave nok til å være gode å gå med. Kjerringhæler er for lave, og flate pensko er ikke pent. Da ser det ut som at man har andeføtter Vær stolt av høyden din! Anonymous poster hash: c4325...2d1 1
Gjest miss_sara Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Går med hæler når jeg har lyst. De høyeste jeg har er vel 13 cm, og jeg blir da rundt 1.93. Vil ikke la være å gå i fine sko av den grunn. Så bra! Bruker du hæler til hverdags?
Gjest miss_sara Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Jeg er 180 cm, og høyner gjerne med hæler på 8 cm. De er høye nok til å være vakre, men lave nok til å være gode å gå med. Kjerringhæler er for lave, og flate pensko er ikke pent. Da ser det ut som at man har andeføtter Vær stolt av høyden din! Anonymous poster hash: c4325...2d1 Ja, mine favorittsko har ca. 8 cm hæl og helt fantastiske å gå med! Har også en del ballerina, men synes absolutt ikke det er like fint som hæler.
Gjest Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Hehe, ja 15 cm kan bli i det meste laget. Da må det vel være, når man bare skal sitte. Bruker du 8 cm til hverdags også? Det hender, ja. Men er så sykt glad i chucks, ballerinasko og nike free, så langt ifra ofte.
Gjest miss_sara Skrevet 17. juni 2014 #11 Skrevet 17. juni 2014 Det hender, ja. Men er så sykt glad i chucks, ballerinasko og nike free, så langt ifra ofte. Er veldig glad i ballerina selv! Det er det jeg bruker, hvis jeg ikke bruker hæler. Sykt søte er de, hehe
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #13 Skrevet 18. juni 2014 Jeg er "bare" 175, men trives best i relativt flate sko. Til tross for at min mann er 193 høyere enn meg (så jeg jo godt kan ha riktig høye hæler uansett) Anonymous poster hash: fffdf...57f
Gjest Lille-pus Skrevet 18. juni 2014 #14 Skrevet 18. juni 2014 (endret) Tar dere høye, flotte damer litt boost fra 'en liten tass' som er gode 10 cm lavere enn dere? Sett med mine øyne er det lite som er like elegant som høye kvinner på høye hæler. Så jeg synes dere skal gå med de høye hælene når dere har anledning til det. Ha selvfølelsen og troen på at dere ser absolutt fantastiske ut med hæler. Jeg heier på dere her nede fra 'lavlandet' rundt 180 med hæler. Endret 18. juni 2014 av Lille-pus 1
Sissan1 Skrevet 18. juni 2014 #15 Skrevet 18. juni 2014 Jeg bruker hæler, og jeg er godt over 180 cm på sokkelesten. Jeg tror nok mine høyeste er 8-9 cm, har ikke de helt skyhøye, men det er fordi jeg ikke klarer å gå med dem, ikke fordi jeg syns jeg er for høy. Dog bruker jeg ikke de høyeste hælene når jeg skal ut og har lyst til å danse, siden jeg da blir høyere enn gjennomsnittlig dansepartner, og noen menn blir litt redde
Gjest miss_sara Skrevet 18. juni 2014 #16 Skrevet 18. juni 2014 Jeg er "bare" 175, men trives best i relativt flate sko. Til tross for at min mann er 193 høyere enn meg (så jeg jo godt kan ha riktig høye hæler uansett) Anonymous poster hash: fffdf...57f Trives du best i det, fordi du føler du blir for høy med hæler eller foretrekker du bare lave sko?
Gjest miss_sara Skrevet 18. juni 2014 #17 Skrevet 18. juni 2014 Tar dere høye, flotte damer litt boost fra 'en liten tass' som er gode 10 cm lavere enn dere? Sett med mine øyne er det lite som er like elegant som høye kvinner på høye hæler. Så jeg synes dere skal gå med de høye hælene når dere har anledning til det. Ha selvfølelsen og troen på at dere ser absolutt fantastiske ut med hæler. Jeg eher på dere her nede fra 'lavlandet' rundt 180 med hæler. Så godt å høre! Får litt selvtillitsboost av slike kommentarer :D Sant det med eleganse, bena blir jo bare helt stunning.
Gjest miss_sara Skrevet 18. juni 2014 #18 Skrevet 18. juni 2014 Jeg bruker hæler, og jeg er godt over 180 cm på sokkelesten. Jeg tror nok mine høyeste er 8-9 cm, har ikke de helt skyhøye, men det er fordi jeg ikke klarer å gå med dem, ikke fordi jeg syns jeg er for høy. Dog bruker jeg ikke de høyeste hælene når jeg skal ut og har lyst til å danse, siden jeg da blir høyere enn gjennomsnittlig dansepartner, og noen menn blir litt redde Så bra at du gir f*** i høyde! Kjør på og do ya thang! :D
Contempt Skrevet 18. juni 2014 #19 Skrevet 18. juni 2014 Så bra! Bruker du hæler til hverdags? Bruker noen ganger hæler til hverdags også, men da sjelden med så høy hæl. Men det er mer av praktiske grunner enn noe annet. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå