Gå til innhold

Teoriprøve for bil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

For tre år siden så tok jeg halve teorikurset for bil (Jeg skulle på ferie, så fikk bare tatt halve). Jeg leste litt og sånn etter det, men så falt det bort og jeg fikk aldri lest nok eller tatt teorien.

Nå som det er sommerferie har jeg lyst å starte igjen. Jeg har ikke kjørt noe bil, så jeg tenkte å øvelseskjøre og starte med kjøretimer i høst.

Men når vet man at man er klar til å ta teorien? Jeg orker ikke å ta den mange ganger og faile, da mister jeg bare troa!

Jeg må på en måte ha en "tidspress" på meg, hvis ikke utsetter jeg den bare! Hva burde jeg lese, og hvor? Har jo teoriboka, men syntes det er så kjedelig å bare lese.

Kom gjerne med tips og læremetoder og sånt, da jeg er veldig dårlig på dette også på skolen.

Anonymous poster hash: 6c527...95d
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sett alarmen på mobilen på et fast tidspunkt hver dag så får du et slags press på deg, i allefall en påminnelse. Å skaffe deg en å lese mef kan også være lurt :)

Lykke til !

Endret av Solstrålemamma
AnonymBruker
Skrevet

Slarm på mobilen på et fast tidspunkt hver dag? :)

Lykke til !

Eh, hæ?

• Liker 1
Skrevet (endret)

https://teoritentamen.no/gratis-teoriprove-for-bil/oppgave/1

Du kan jo teste noen prøver der og se om du er klar for det? Det koster f.eks å få tilgang til alle spørsmålene, men det er jo uansett billigere enn å stryke, og du kan studere masse samt lese svarene til alle spørsmålene som er der etter du har svart, så lett verdt det.

Endret av Timza
Skrevet

*alarm :)

Eh, hæ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...