Gå til innhold

For et dilemma/luksusproblem!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TO forbaska hotte mannebein er like interesserte i å ha et venner-med-fordeler forhold med meg! Jeg KAN ikke velge!!

Den ene har noe den andre har og alt det der.. Helt klart det at ingen ønsker seg kjæresteforhold.. Det gjør ikke jeg heller..!

Det er helt kanon kjemi med de begge to.. På alle plan..!

Det er ikke mulig for meg å se hvem av de er best..

Men hvordan skal jeg kunne greie å velge bare en av de to??

Det er vel ikke riktig av meg å holde på med de begge to??

Hjelp.... Dette er absolutt rart og uvant.. Og ja.. jeg vet jeg ikke burde syte over dette men.. Hjelpes...

Anonymous poster hash: 45c0d...c3f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han med størst pikk.

Anonymous poster hash: e6292...480
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han med størst pikk.

Anonymous poster hash: e6292...480

Joda... En av de har definitivt større enn den andre.. Og sexen der er insane ja...

Han andre er ikke dårlig han heller, men der er sexen helt vill på andre måter igjen...

Jeeeeeez.... At jeg skulle havne oppi dette da!!

AnonymBruker
Skrevet

Velg nummer 2.

Hvorfor vil du spørre? Fordi hvis nummer 1 var fantastisk så ville ikke nummer 2 vært i tankene dine. Dump han ene og hump han andre.

Anonymous poster hash: 481cf...571
Skrevet

Kvifor kan du ikkje ta begge?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke kan holde på med begge hvis dere kun skal ha sex. Bare bruk kondom!

Anonymous poster hash: 7928d...e64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem å velge begge to, så lenge du er åpen om det

Anonymous poster hash: 7ecba...cf8

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Velg den som du føler har minst sjanse for å forelske deg i. Så sparer du deg (kanskje) for en heftig kjærlighetssorg.

Skrevet

Hva er problemet med å holde på med begge to? Eventuelt la dem velge for deg og si til dem begge at du har flere fuck-buddies. Han som syns det er greit er vell han du burde ta om fuck-buddies er hele poenget her.

Skrevet

Kvifor kan du ikkje ta begge?

Ja det tenkte nå jeg også.... Og TS, du må jo tross alt ha hatt sex med begge allerede siden du vet hvilke "kvaliteter" de har... Hvorfor har du plutselig fått moralske problemer? Hump begge du, men fortell de om det! Muligens at en av de ikke vil være med på en "trekant" men da sier de vel fra

AnonymBruker
Skrevet

Det var virkelig ett luksusproblem også det da. Hvis du ikke har noen moralske

problemer med det, hvorfor ikke beholde begge to, da har du litt variasjon :)

Anonymous poster hash: 84d61...5cf
AnonymBruker
Skrevet

Ja det tenkte nå jeg også.... Og TS, du må jo tross alt ha hatt sex med begge allerede siden du vet hvilke "kvaliteter" de har... Hvorfor har du plutselig fått moralske problemer? Hump begge du, men fortell de om det! Muligens at en av de ikke vil være med på en "trekant" men da sier de vel fra

TS her:

Joda har nok humpet begge to.. Var liksom ikke meningen at jeg skulle humpe to men.... Sånn ble det bare :fnise:

Men nå først har jeg litt moralske dilemmaer ja, og jeg vil helst bare drive på med en person, da alt annet bare kludrer det til..

Skrevet

TS her:

Joda har nok humpet begge to.. Var liksom ikke meningen at jeg skulle humpe to men.... Sånn ble det bare :fnise:

Men nå først har jeg litt moralske dilemmaer ja, og jeg vil helst bare drive på med en person, da alt annet bare kludrer det til..

Ja da må du velge, eller la de velge for deg :)

Jeg ville nok ha valgt selv for å slippe å miste begge.

AnonymBruker
Skrevet

Ja da må du velge, eller la de velge for deg :)

Jeg ville nok ha valgt selv for å slippe å miste begge.

Ja du sier noe ;)

Ble faktisk bedt ut på helaften av den ene på lørdag her nå, så får vi se da ;) Ble et lite forsprang gitt..!

Skrevet

Ja du sier noe ;)

Ble faktisk bedt ut på helaften av den ene på lørdag her nå, så får vi se da ;) Ble et lite forsprang gitt..!

:) gjør deg selv en tjeneste. Velg før du sier ja til å gå ut... :)

• Liker 1
Skrevet

enten begge eller den som er best i senga.

puleforhold til en som inviterer på en helaften?? FAIL! slikt blir det fort rot av

Skrevet

TS her:

det kludrer seg ikke til så lenge dere holder dere til et seksuelt forhold og ikke noe annet

Gjest Idollet
Skrevet

Driv på meg begge. Hva i all verden. Det er jo ikke en kjæreste, og variasjon er jo greit :)

AnonymBruker
Skrevet

det kludrer seg ikke til så lenge dere holder dere til et seksuelt forhold og ikke noe annet

Moro ellers kan man jo ha det, men helaften med bestilt bord til middag ute høres ikke lurt ut....

Anonymous poster hash: 69c52...1a4

AnonymBruker
Skrevet

Så kult det plutselig ble for alle å skrive "hump" og "humpet" i denne tråden :fnise::fnise:

Anonymous poster hash: aed90...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...