AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Til dere menn som har vært i et stabilt forhold en stund: hender det at du ser for deg en annen kvinne når du har sex med kjæresten din? en veninne av meg var veldig påståelig og mente at dette var noe alle menn gjorde, men jeg nekter å tro at det er tilfellet.. virkelig, er det slik??? Anonymous poster hash: c7c77...b46
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Min eks mente at han aldri så for seg andre enn meg når vi hadde sex...! Om det var sant er en helt annen sak. Anonymous poster hash: 413f3...330 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Kanskje ikke i akten.men ellers ja...Anonymous poster hash: 806f5...bc5
kaffekjærring Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Samboeren min gjør det når han onanerer alene men ikke når han er sammen med meg :-) Det er typ kjendiscrusher og sånt da! 1
Gjest Lights Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Hvis betydningen er alle menn gjør det "nå og da" så vil jeg si meg enig, - jeg tror alle gjør det. Ikke nødvendigvis under hele akten, men det er ofte nødvendig kun for å nå klimaks. Tror det rett og slett er noe evolusjonspsykologi på gang, - det er ikke hensiktsmessig for oss menn å fantasere om samkvem med kun den samme kvinnen gang på gang.
bergen2 Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har aldri tenkt på noen andre under anten med nåværende partner. Men i forhold til onanering skjer det.
Gjest brutal_mann Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Tja, det er vel ikke noe en bør fortelle sin partner om, men jeg ville bli overrasket om det aldri skjer.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Når jeg har sex fokuserer jeg på det fysiske, følelsene og impulsene. Noen ganger har jeg bare et grådig begjær for kjæresten og tenker kun på henne, andre ganger tenker jeg plutselig på hvor deilig det er å sette et frispark rett i krysset eller hva jeg skal gjøre på jobben i morgen. Vi menn kan tenke på hva som helst under akten, på akkurat samme måte som kvinner. Noen ganger tenker vi på jenta vi er med der og da, andre ganger noen andre, og noen ganger golf. Anonymous poster hash: 3075e...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Hva er det med folk som TENKER mens de har sex? Altså, nyter dere ikke bare øyeblikket? Hvorfor stresse med å prøve å se for seg andre folk osv? Anonymous poster hash: 58267...9d0 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Min kjæreste tenker på å klippe plenen, fotball, bestemora si, oppussing... Hehe Anonymous poster hash: fd4bf...92e
Gjest Minpin Skrevet 17. juni 2014 #11 Skrevet 17. juni 2014 Hva er det med folk som TENKER mens de har sex? Altså, nyter dere ikke bare øyeblikket? Hvorfor stresse med å prøve å se for seg andre folk osv? Anonymous poster hash: 58267...9d0 Lurer på det samme. Jeg klarer ihvertfall ikke å fokusere på noe annet enn å bare nyte når jeg har sex.
Gjest Booker Skrevet 17. juni 2014 #12 Skrevet 17. juni 2014 Nå er jeg jente da, men jeg gjorde det et par ganger med eksen. Hvertfall etter jeg så Thor filmen
Gjest PTR Skrevet 17. juni 2014 #13 Skrevet 17. juni 2014 Jeg er ikke i noe forhold nå, men har noen lange forhold bak meg. Tanken på andre kvinner har aldri streifet meg under akten for å si det sånn. Blir nok litt for fokusert. 1
Commander Skrevet 18. juni 2014 #14 Skrevet 18. juni 2014 Til dere menn som har vært i et stabilt forhold en stund: hender det at du ser for deg en annen kvinne når du har sex med kjæresten din? en veninne av meg var veldig påståelig og mente at dette var noe alle menn gjorde, men jeg nekter å tro at det er tilfellet.. virkelig, er det slik??? Anonymous poster hash: c7c77...b46 Nei. Ikke behov for det. OM man skulle gjort det øker i tillegg sjangsen for å bruke feil navn = krise.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #15 Skrevet 18. juni 2014 Har vært sammen med partner i snart 15 år, har gjort det en gang som jeg kan huske. Kanskje et litt rart tall, men er faktisk ganske sikker på at det bare er en gang det har skjedd under akten. Alene er det langt mer vanlig. Anonymous poster hash: 82d52...da4
Druid Skrevet 18. juni 2014 #16 Skrevet 18. juni 2014 Til dere menn som har vært i et stabilt forhold en stund: hender det at du ser for deg en annen kvinne når du har sex med kjæresten din? en veninne av meg var veldig påståelig og mente at dette var noe alle menn gjorde, men jeg nekter å tro at det er tilfellet.. virkelig, er det slik??? Anonymous poster hash: c7c77...b46 Jeg har ikke gjordt det, og jeg tror faktisk det er mer vanlig blandt damer. Men jeg regner med at noen menn gjør det også.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #17 Skrevet 18. juni 2014 Jeg klarer ikke å forstå hvorfor noen skulle ha behov for det. Jeg håper ikke min kjæreste gjør dette, han har sagt nei når jeg har spurt før og håper det stemmer. Føler det er feil å tenke på sex med andre mens en har sex med noen. Liker ikke tanken at han skal se for seg sex med andre under onanering heller. Det hadde ikke falt meg inn å gjøre det, rett og slett fordi jeg har partner. Kanskje jeg fremdeles er nyforelsket fasen enda?! Men føler det ikke er rett, spesielt under sex. Har hatt samtaler med kompiser om det for noen år siden, der var det veldig forskjellig hva de gjorde. Så det er nok ikke alle som gjør det. Anonymous poster hash: e555d...cb1
fortvila89 Skrevet 19. juni 2014 #18 Skrevet 19. juni 2014 de fleste av oss menn gjør det ettervært i et forhold, sex blir kjedelig med partnern etter 1mnd og tankene går automatisk til de super hotte kjendissene er vel ingenting dere damer kan gjøre med det. Men det går begge veier, er ganske sikker på at dere har noen kjendiser dere tenker på i samleie etter en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå