Ariah Skrevet 17. juni 2014 #1 Del Skrevet 17. juni 2014 Hei hå! Jeg skal få satt inn nytt dusjkabinett på badet mitt. Jeg er er ikke sikker på hvilken jeg bør velge. Jeg har noen alternativer som jeg har sett på. Er det noen som har erfaring med noen av disse?Alternativ 1Alternativ 2Alternativ 3 Jeg heller mest mot det første kabinettet, syntes det så finest ut. Hva syntes dere? Har dere evt. noen flere forslag å komme med? Jeg vil helst ikke strekke meg over 4000,- for selve kabinettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg tror jeg likte nr 3 best faktisk. Det øverste var så mye hvitt på så det såg litt nittitalls ut.. Men mye mulig det er bedre kvalitet på det øverste da. Anonymous poster hash: 85150...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariah Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg tror jeg likte nr 3 best faktisk. Det øverste var så mye hvitt på så det såg litt nittitalls ut.. Men mye mulig det er bedre kvalitet på det øverste da. Anonymous poster hash: 85150...a71 Ja, syntes også det er fint! Jeg tror at det kan fungere greit med hvitt dusjkabinett også, da badet mitt er malt hvitt, og er ganske lite. Blir ikke så sterke kontraster, på en måte. Noen andre som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Del Skrevet 18. juni 2014 Ville vært forsiktig med å handle på jula. Kvaliteten er ikke alltid på topp... Kjenner noen som handler titt og ofte på jula, biltema, clas ohlson og slike butikker, og de sier at jula har den dårligste kvaliteten og ofte ting som ikke fungerer. Den desidert dummeste/morsomste historien kom fra en kjøpte et vater derfra en gang og det var langt i fra i vater. Så han klaget og fikk beskjed om at man kunne ikke forvente noe annet til denne prisen. Så der kan man faktisk ikke forvente at gjenstander man kjøper kan fungere til formålet det er laget til. Anonymous poster hash: 84fb6...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 18. juni 2014 #5 Del Skrevet 18. juni 2014 Nr 3 og nr 1. I første øyekast likte jeg ikke nr 1, synes det var for mange hvite streker, men til rett bakgrunn (hvit) kan det faktisk bli ganske fint. Ikke sånne grelle off-white vegger slik som på bildet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariah Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 18. juni 2014 Ville vært forsiktig med å handle på jula. Kvaliteten er ikke alltid på topp... Kjenner noen som handler titt og ofte på jula, biltema, clas ohlson og slike butikker, og de sier at jula har den dårligste kvaliteten og ofte ting som ikke fungerer. Den desidert dummeste/morsomste historien kom fra en kjøpte et vater derfra en gang og det var langt i fra i vater. Så han klaget og fikk beskjed om at man kunne ikke forvente noe annet til denne prisen. Så der kan man faktisk ikke forvente at gjenstander man kjøper kan fungere til formålet det er laget til. Anonymous poster hash: 84fb6...464 Hahah! Jaaaa, er nettopp derfor jeg er litt skeptisk. Syntes det var litt for billig. Nr 3 og nr 1. I første øyekast likte jeg ikke nr 1, synes det var for mange hvite streker, men til rett bakgrunn (hvit) kan det faktisk bli ganske fint. Ikke sånne grelle off-white vegger slik som på bildet. Vegger og tak på badet mitt er nymalt, i eggehvit fra jotun. Så tror det kan bli bra, faktisk, i og med at alt er hvitt og lyst. Gulvet skal jeg male nå, i glossy sand, også fra jotun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 18. juni 2014 #7 Del Skrevet 18. juni 2014 Likte nr. 2 best (men har kjedelige knotter), så nr. 3, så nr. 1. Rammene langs skyvedørene var avgjørene. Altfor synlige i nr. 1, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå