AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har valgt å få pengene mine på sjekk, ikke på konto. Jeg har ikke gjort noen endringer, men lurer på om jeg vil motta sjekken 25juni? Eller vil den komme et par dager senere ? Anonymous poster hash: caae9...ce2
Millimani Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Nå er det vel ikke en gang sånn lenger at alle får skattepengene samtidig? Noen får dem først i oktober 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Sjekk?? Det fikk du i 1978.Anonymous poster hash: 4f00f...cbb 7
Alice123 Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Jeg ba om å få mine i fargerike glassperler, lurer på når jeg får mine. 6
kråkefjas Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Jeg ba om å få forvalte inntekten min selv, så jeg må nok vente lengst. 2
Daraya Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Sjekk?? Det fikk du i 1978.Anonymous poster hash: 4f00f...cbb Det finnes fremdeles folk som får sjekk, ja. Er det ikke knyttet et kontonummer til skattyteren går det faktisk automatisk en sjekk til adressen som ligger i folkeregister. Man har mulighet å legge inn kontonummer selv (frist var i april eller mai) men gjør man ikke det får man altså sjekk. Står i selvangivelsen hvor et eventuelt tilgodehavende blir utbetalt. Fikk det selv engang da jeg hadde oppløst kontoen og ikke opplyst om ny. 2
Silfen Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Det finnes fremdeles folk som får sjekk, ja. Er det ikke knyttet et kontonummer til skattyteren går det faktisk automatisk en sjekk til adressen som ligger i folkeregister. Man har mulighet å legge inn kontonummer selv (frist var i april eller mai) men gjør man ikke det får man altså sjekk. Står i selvangivelsen hvor et eventuelt tilgodehavende blir utbetalt. Fikk det selv engang da jeg hadde oppløst kontoen og ikke opplyst om ny. Sikker på du ikke mener utbetalingsblankett?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Utbetalingsblanket heter det. Anonymous poster hash: de144...68a
Gjest BettyBoop Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har valgt å få pengene mine på sjekk, ikke på konto. Jeg har ikke gjort noen endringer, men lurer på om jeg vil motta sjekken 25juni? Eller vil den komme et par dager senere ?Anonymous poster hash: caae9...ce2 hvorfor vil du ha det så tungvint?
Daraya Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Sikker på du ikke mener utbetalingsblankett? Stemmer. Vet nå ikke hva som er forskjellen, men poenget er at man går til en hvilken som helst bank og får pengene utbetalt kontant. Minus gebyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå