AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Eksen min var utro ganske tidlig i forholdet. Han var utro med ei venninne han hadde hatt i mange år. Jeg valgte å tilgi og vi var sammen i to fine år. Jeg ble gravid og trodde virkelig dette var mannen jeg skulle leve resten av livet med. Men så av forskjellige årsaker ble det slutt og jeg ble alene med en liten baby. Han tok ganske raskt opp kontakten med den gamle venninna og med dyp kjærlighetssorg og det å bli alene med barnet stakk det mye dypere enn selve utroskapet! hun har samboer så har ikke tro på att det er noe mellom dem, men det er helt jævlig uansett.. Han sier att jeg betyr utrolig mye for han att han enda er glad i meg og vill vi skal være venner. Han blir derimot sur og forstår ikke hvorfor jeg reagerer på att de er venner igjen. Ut fra hva han har sagt til andre virker det som han gjør det bare for å vise ett poeng eller noe, att han egentlig ikke har noe behov for det vennskapet men ikke vill att jeg skal "bestemme" hva han skal gjøre. Jeg vet han er en eks og jeg har ingen ting jeg skulle ha sagt, men det er nesten der verste han kunne gjort mot meg nå. Men tankene mine er veldig preget av kjærlighetssorg enda så derfor lurer jeg på om jeg totalt overreagerer når jeg ikke klarer å ha det vennskapet med han som han ønsker?Anonymous poster hash: 5e1a3...b5a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Du overreager ikke. For en tosk! Ikke for å gjøre vondt verre, men utroskap bør aldri tilgies. Det er dette man får igjen, desverre. Anonymous poster hash: 016aa...7d4 3
Timza Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 De var venner før dere traff hverandre. Syns ikke det er rart at man tar opp kontakten med gamle venner, selv om det er av det motsatte kjønn som man havnet utpå engang med tidligere. Jeg hadde blitt sur jeg også om min ex startet å bli sinna pga det. En ex er en ex. Hold deg for god til å la dette være noe som kan ødelegge for barnet dere har mellom dere. 2
Gjest Blondie65 Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Hvorfor blander du deg i eks'ens liv? Og hva i all verden legger du i å være venner. Dere har barn sammen som dere skal samarbeide om. Det betyr at dere kan være høflige og vennlig innstilt ovenfor hverandre slik at samarbeidet går greit. Men vennskap av typen "finne på ting sammen" mellom to som tidligere har vært i et forhold er bare utopi. I allefall så lenge du har kjærlighetssorg. Er du sikker på at ditt syn på vennskap ikke er en forkledning for å tilbringe tid med han i håp om at han skifter mening om forholdet? Jeg og min eks skilles som venner, det betyr kun at vi ikke klorer ut øynene på hverandre når vi treffes og at vi kan ha felles venner. Hadde vi kunnet dyrke et nært vennskap hadde vi også kunnet fortsette i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 De var venner før dere traff hverandre. Syns ikke det er rart at man tar opp kontakten med gamle venner, selv om det er av det motsatte kjønn som man havnet utpå engang med tidligere. Jeg hadde blitt sur jeg også om min ex startet å bli sinna pga det. En ex er en ex. Hold deg for god til å la dette være noe som kan ødelegge for barnet dere har mellom dere. Skjønner hva du mener men det er veldig tøft når vi nettopp har fått barn sammen.. De var nok mest venner tidligere for att han ville ned i buksa hennes, ikke felles interesser eller noe. Anonymous poster hash: 5e1a3...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Du overreager ikke. For en tosk! Ikke for å gjøre vondt verre, men utroskap bør aldri tilgies. Det er dette man får igjen, desverre. Anonymous poster hash: 016aa...7d4 Godt noen forstår. Er bare utrolig skuffa over han. Hadde jeg ikke nettopp født barnet hans hadde jeg nok ikke brydd meg. Men føles egentlig som han kunne vist litt mer respekt akkurat nå. Anonymous poster hash: 5e1a3...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Du er skuffet over at dere ikke skal leve sammen som familie, og det forstår jeg veldig godt. Men nå kanaliserer du sinnet og skuffelsen over i denne ene hendelsen, som faktisk ikke betyr så mye i det store bildet. Let it go. Anonymous poster hash: 46926...646
Aurora_Versailles Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Mannfolk... Han håper vel på å beholde henne som venninne i tilfelle hun plutselig skulle bli singel. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Ja, du overreagerer. Dette er en ex. Han kan snakke med hvem han vil, ligge med hvem han vil, og være med hvem han vil. Anonymous poster hash: 538e3...1cd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Ja, du overreagerer. Dette er en ex. Han kan snakke med hvem han vil, ligge med hvem han vil, og være med hvem han vil. Anonymous poster hash: 538e3...1cd Ja det forstår jeg jo att han kan. Men jeg ville aldri gjort noe sånt rett etter brudd og fødsel. Man kan jo ha respekt for eksen! Anonymous poster hash: 5e1a3...b5a 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Du er skuffet over at dere ikke skal leve sammen som familie, og det forstår jeg veldig godt. Men nå kanaliserer du sinnet og skuffelsen over i denne ene hendelsen, som faktisk ikke betyr så mye i det store bildet. Let it go.Anonymous poster hash: 46926...646 For meg betyr det veldig mye. Vet jo att han kan gjøre hva han vill, og jeg har ingen ting jeg skulle ha sagt. Men senest i forrige uke gråt han til meg over att han var utro, var lei seg og sa han var så glad i meg osv.. forstår bare ikke hvorfor han må gjøre det mot meg når han vet det er noe jeg sliter veldig med. Selv om man ikke skylder eksen en dritt så synes jeg man kan ha litt respekt, spesielt når det er barn involvert og ikke noe drama ellers mellom oss. Men får vell bare drite i det og heller gjøre ett bedre valg av mann neste gang. TsAnonymous poster hash: 5e1a3...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #13 Skrevet 18. juni 2014 Ja det forstår jeg jo att han kan. Men jeg ville aldri gjort noe sånt rett etter brudd og fødsel. Man kan jo ha respekt for eksen!Anonymous poster hash: 5e1a3...b5a Hva med at du respekterer han også da, ved å ikke være baksetesjåfør for livet hans? Anonymous poster hash: 1ff24...206
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #14 Skrevet 18. juni 2014 Hva med at du respekterer han også da, ved å ikke være baksetesjåfør for livet hans?Anonymous poster hash: 1ff24...206 Ehh? Det er vell han som er mest opptatt av ett nært vennskap med meg. Jeg har sagt att det klarer jeg ikke om de er venner. Synes faktisk ikke det er mye å forlange om han virkelig ønsker å ha kontakt med meg Det er han som oppsøker meg og vill ha kontakt utenom samvær. Og da må jeg da få si min mening om henne? Anonymous poster hash: 5e1a3...b5a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #15 Skrevet 18. juni 2014 Det er jo EKSEN din. Hvorfor bry deg nå?Anonymous poster hash: 36ac1...0e0 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #16 Skrevet 18. juni 2014 Herregud så hensynsløse noen av dere er. Klart hun bryr seg når hun sitter med kjærlighetssorg, ferskt brudd og akkurat fått barn med denne dusten. Forstår deg godt TS, stor klem til deg! Anonymous poster hash: 91f99...c7c 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #17 Skrevet 18. juni 2014 Herregud så hensynsløse noen av dere er. Klart hun bryr seg når hun sitter med kjærlighetssorg, ferskt brudd og akkurat fått barn med denne dusten. Forstår deg godt TS, stor klem til deg! Anonymous poster hash: 91f99...c7c Takk for att du forstår:-) som sagt var det ikke noe dramatikk mellom oss utenom dette, så forstår bare ikke hvorfor han gjør sånt når han hele tiden sier att han er veldig glad i meg og ønsker att vi kan være venner... Han har jo kontakt med andre jenter uten att det gjør meg noe, det er bare hun han var utro med jeg har noe imot. Synes bare det er veldig respektløst, og sitter med en vond klump i magen og føler att hun har "vunnet"... Må bare innse att jeg gjorde en stor feil ved å tilgi han, for han viste seg jo å ikke være verdt det TsAnonymous poster hash: 5e1a3...b5a 1
Betasuppe Skrevet 18. juni 2014 #18 Skrevet 18. juni 2014 Fy fader så mange bedritne forhold disse stakkars barna skal vokse opp i. 1
lager83 Skrevet 18. juni 2014 #19 Skrevet 18. juni 2014 Herregud så mange ekle egoister som skriver her inne, blir regelrett kvalm!!!!!! .... TS: Har absolutt ingen problem med å forstå deg, men tenk på de som at di bare er venner, å ikke legg noe mer i det. Bruk tid på deg selv å kos deg med barnet, men samtidig sørg for at han tar sin del av ansvaret... Ha en fortreffelig dag
sophh Skrevet 18. juni 2014 #20 Skrevet 18. juni 2014 Skjønner godt at det stikker! Men de har jo vært venner lenge, og nå føler han vel det er greit å ta opp kontakten igjen nå som det er slutt mellom dere - og du på en måte ikke har "rett" til å bry deg om det, hvis du skjønner? Men må si jeg synes det er litt dårlig gjort av han, da han faktisk var utro med denne jenta. Han burde skjønne at det gjør utrolig vondt for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå