AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Post gjerne et eksempel på google. Selv er jeg veldig fan av langt hår (som rekker under brystet), men på grunn av enkelte årsaker ønsker jeg å klippe det litt kortere. Kanskje til skuldrene. Men det er jo egentlig en ganske kjedelig lengde? Anonymous poster hash: 7368a...121
Gjest Riskjeks Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Et sted mellom skuldrene og midt på ryggen. Dette gjelder unge kvinner. For middelaldrende og eldre kvinner er det litt mer varierende hva folk kler. Noen er fine med langt hår, andre ser ut som hekser med det. Kvaliteten på håret blir jo også dårligere etterhvert som man blir eldre, og det må man jo også ta hensyn til.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Et sted mellom skuldre og midt på ryggen. Midt på ryggen er avhengig av en viss tykkelse på håret samt at man bruker noe tid på å style det. Anonymous poster hash: ae894...762
skreppamedleppa Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Hvilken ansiktsform har du? Jeg synes forskjellige kvinner kler forskjellige frisyrer og lengder, en finest mulig frisyre er den som fremhever de gode trekkene i ansiktet og skjuler de mindre gode.
Gjest Pheel Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Et sted mellom dette: Og dette: Noen kler kortere også, men synes ikke det er fint med lenger hår enn det siste. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Jeg har veldig rundt ansikt. Så kler ikke så kort. Men kan jeg kle til litt under skuldrene og skrålugg? -tsAnonymous poster hash: 7368a...121
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Jeg synes hårlengde fra skuldrene til puppene er penest på de fleste. F.eks. syns jeg disse lengdene er pene:http://www.fanphobia.net/profiles/jennifer-aniston/jennifer-aniston-hollywood-producer/http://glowingcolor.files.wordpress.com/2011/07/emma2.jpg Dette synes jeg derimot blir for langt. Det blir rett og slett "for mye"; det ser voldsomt ut, og i mange tilfeller ustelt. http://cdn.shopify.com/s/files/1/0066/0052/products/clip-in-hair-extensions-1-8_1024x1024.jpg?v=1344524019 Anonymous poster hash: d1dad...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Jeg syns de fleste kvinner kler lengde på håret, uten særlig definert klipp rundt ansiktet. Det ser så løst, feminint og elegant ut på samme tid. Om man tar vare på håret sitt og har god kvalitet på det, kler også eldre kvinner langt hår. Det er ett eller annet med kort hår på kvinner som jeg ikke helt liker, men noen kler jo det også. Anonymous poster hash: 1e90f...a27
Wonders Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Så langt og sunt som mulig. Ikke pistrete slitte tipper, men ordentlig langt hår, som Kyle Richards Umansky i Real Hosewife of Beverly Hills...
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Syns dette er en fin lengde: Anonymous poster hash: db5e9...61c 1
Gjest Peanut Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 Har selv langt hår- livvidde, og synes det er helt greit å ha den lengden. ^^, Er opp til en selv hvilken lengde man vil ha på håret. :3
Professor Orm Skrevet 18. juni 2014 #13 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har veldig rundt ansikt. Så kler ikke så kort. Men kan jeg kle til litt under skuldrene og skrålugg? -tsAnonymous poster hash: 7368a...121 Jeg har rundt ansikt og hadde kort hår, så det går an. Men sånn til midt på kinnet ser ikke like bra ut. Litt under skuldrene og skrå lugg tror jeg blir kjempefint. 1
Gjest miss_sara Skrevet 18. juni 2014 #14 Skrevet 18. juni 2014 Litt under puppene, men da er det stopp - haha. Har selv ca. den lengden
Gjest Maman Skrevet 19. juni 2014 #15 Skrevet 19. juni 2014 (endret) Syns Karlie Kloss sin frisyre er utrolig kul. Et godt eksempel på hvor kjedelig langt hår kan være - hun gikk fra modell til supermodell da hun klippet håret. Edit: Den frisyren er kul i lenger versjon også, a la Alexa Chung. Endret 19. juni 2014 av Maman 1
Sillicious Skrevet 19. juni 2014 #17 Skrevet 19. juni 2014 Enig med et sted mellom midten av rygg og skuldre. Tror jeg har noe sånn.. Har ei venninne som bare sparer for å få langt hår, det er veldig langt, det skryter hun av - men det er forferdelig slitt, formløst og ser ikke ut
Jeanetto Skrevet 19. juni 2014 #18 Skrevet 19. juni 2014 Jeg hadde hår som gikk nesten ned til puppene. Men siden jeg har veldig tynt hår, så føler jeg det ikke blir fint uansett hvor mye tid jeg bruker på det. For to dager siden tok jeg til vet og klipte det i skulderlengde. Håret virker plutselig mye tykkere og føles helt annerledes!
lemon-aid Skrevet 20. juni 2014 #19 Skrevet 20. juni 2014 Det kommer selvsagt an på hvilken ansiktsform du har.. Kvaliteten på håret har også mye å si her. Heller kort og sunt, enn langt og pistrete. Jeg synes det er svært få som kler veldig kort hår, og fler som kler langt hår, men det bør ikke være FOR langt.
Shinigami Skrevet 20. juni 2014 #20 Skrevet 20. juni 2014 Det kommer selvsagt an på hvilken ansiktsform du har.. Kvaliteten på håret har også mye å si her. Heller kort og sunt, enn langt og pistrete. Jeg synes det er svært få som kler veldig kort hår, og fler som kler langt hår, men det bør ikke være FOR langt.Unnskyld, men lo litt da du sa at det ikke bør være for langt og jeg så Rapunzel på bildet ditt:) var bare litt morsomt. Drømmelenden min er litt ovenfor korsryggen, men det kommer jo også veldig ann på hårtype og ansiktsgorm osv. Har sånn midt på ryggen nå, og det er fint på de fleste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå