Gå til innhold

Stramme opp på 6 dager?

Anbefalte innlegg

Gjest Blubbs
Skrevet

Reiser til syden på Mandag. Er overvektig, og skulle gjerne ha vært mindre under en uke med bikini. Men det får jeg gjort lite med.

Største problemet er magen, størrelsen ok, det får jeg ikke gjort så mye med på seks dager, det innser jeg. Men er det mulig å stramme den opp noe på de seks dagene? Veier 90 kg, så har endel ekstra. Og magen er nokså slapp, litt hengemage. Er det noen muligheter for å klare å gjør noe på kun seks dager, egentlig?

Spiser sunt og greit for tiden. Ingen godis. Får nok trent 3-4 ganger før jeg reiser.

Noen fantastiske råd sånn i siste minutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutte ut Så og si alt av karbohydrater

• Liker 3
Skrevet

Stramme opp ved muskelbygging, nei. 6 dager er altfor kort, men hvis du spiser mye karbohydrater til vanlig, kan kroppen din se litt strammere ut hvis du kutter det meste av karbohydrater før du reiser. Det er fordi kroppen din slipper vann, og du vil da få et strammere uttrykk.

Jeg er slank, men hvis jeg spiser karbohydratrik kost noen dager, ser kroppen min mer pløsete ut. Når jeg kutter ned på karbohydratene og spiser ren mat, er kroppen min helt stram. Hvis man er overvektig, er det jo begrenset hvor stram du kan se ut, men i og med at du har 6 dager til rådighet ville jeg ha testet ut dette. :)

• Liker 3
Skrevet

Du får nok ikke til å stramme opp så mye på de dagene, nei.. Da skulle du begynt litt tidligere :) Men prøv deg på PSMF de siste seks dagene før du reiser. Det kan få vekk en del vannvekt hvertfall, og du vil se slankere ut :)

AnonymBruker
Skrevet

En kork med eplecidereddikk i 1/5l vann 3-4 ganger om dagen.

=mindre vann i kroppen, ser strammere ut.

Det er med andre ord vann og ingen permanent vektnedgang, men man blir absolutt strammere for en liten stund

Anonymous poster hash: 25758...735

AnonymBruker
Skrevet

Du får nok ikke til å stramme opp så mye på de dagene, nei.. Da skulle du begynt litt tidligere :) Men prøv deg på PSMF de siste seks dagene før du reiser. Det kan få vekk en del vannvekt hvertfall, og du vil se slankere ut :)

Hva er psmf?

Anonymous poster hash: 9609d...07a

Skrevet (endret)

Hva er psmf?

ProteinSparende Modifisert Faste. En ekstremdiett som egentlig bare er for mennesker som skal komme i konkurranseform kjapt eller for ekstremt overvektige.

Den går ut på at du ikke skal spise NOE som har over 5% fett og 5% karbo i seg, MEN masse protein. Det vil si at du må leve på svinefilet, kyllingfilet, karbonadedeig, kesam og salat. Redningen er krydder. Viktig å ta omega 3 og proteinshake med lavt fett- og karboinnhold. Tren fullkroppstyrke tre ganger i uka er anbefalt.

Endret av SuperFace
AnonymBruker
Skrevet

Hva er psmf?

Proteinsparende modifisert faste. :)

Anonymous poster hash: 0a888...f5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...