Gå til innhold

Har du overflødig hud / Cellulitter etter vektnedgang?

Anbefalte innlegg

Gjest Blubbs
Skrevet

Er 24, veide 98 kg. Veier nå 90. Vil ned til 75 ca. Men er veldig redd for overflødig hud/celulitter. Trener 2-4 ganger i uken + gåturer

- Hvor mye veide du?

- Hva veier du i dag / Hvor mye har du gått ned?

- Hvor lang tid brukte du på å gå ned de kiloene?

- Har du overflødig hud?

- Evt. bilde?

- Trente du?

- Alder?

- Kjønn?

- Gjorde du noe for å unngå overflødig hud? Hører massasje, skrubbing, kan hjelpe. Operasjoner? Ulike Bayline, infrarødt lys osv hos hudpleie kan hjelpe? Har du prøvd noe av det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

- Hvor mye veide du? ca 77 kg

- Hva veier du i dag / Hvor mye har du gått ned? 15 kg

- Hvor lang tid brukte du på å gå ned de kiloene? 6 mnd

- Har du overflødig hud? nei

- Evt. bilde?

- Trente du? ja

- Alder? 30

- Kjønn? kvinne

- Gjorde du noe for å unngå overflødig hud? Hører massasje, skrubbing, kan hjelpe. Operasjoner? Ulike Bayline, infrarødt lys osv hos hudpleie kan hjelpe? Har du prøvd noe av det? Nei

Anonymous poster hash: f87c9...e55
AnonymBruker
Skrevet

- Hvor mye veide du?

85-ish

- Hva veier du i dag / Hvor mye har du gått ned?

Jeg er 60kg nå, altså minus 25kg:)

- Hvor lang tid brukte du på å gå ned de kiloene?

Jeg tok det i to etapper; 15 kg på et år, pause på et år der jeg holdte vekta, så et halvt år til på de siste 10.

- Har du overflødig hud?

Nei.

- Evt. bilde?

Du får dessverre ta meg på ordet:)

- Trente du?

Ja, godt blandet med kardio, intervall, og litt styrke, men alltid moderat. Gikk litt opp og ned i perioder, men var aldri helt slutt på trening. Gikk en tur om så.

- Alder?

Er nå 26 og nettopp nådd 60kg(hurra!! :danse: )

- Kjønn?

Kvinne

- Gjorde du noe for å unngå overflødig hud? Hører massasje, skrubbing, kan hjelpe. Operasjoner? Ulike Bayline, infrarødt lys osv hos hudpleie kan hjelpe? Har du prøvd noe av det?

Jeg har ikke gjort noe for huden egentlig, men jeg har ikke gått ned så fort, og tok jo en pause også, så kanskje det er grunnen til at jeg ikke har fått noe løshud. Kroppen fikk tid til å tilpasse seg underveis.

Anonymous poster hash: 225d8...a72
Gjest Blubbs
Skrevet

Tusen takk for svarene som har kommet inn.

Personlig har jeg gått ned de 8 kg på en måned (5 uker). Det er mer enn man kanskje anbefaler, men går jo alltid ned mer i starten.

Er streng med kostkohold, og tar sikte på å gå ned 1 kg uken. Men er usikker på når jeg da vil ned over 20 kg til sammen, om det vil bety løs hud. Så setter enorm pris på tilbakemeldinger.

Takk.

Fint om flere tar seg tid til å svare. :-)

Skrevet

Hei. Din største fordel er alderen din. Huden følger lettere med når man er ung. Pass bare på at vekttapet ditt ikke går for fort, 0,5 - 1 kg pr uke er ok. Vær flink med trening ved siden av. Lykke til :blomst:

• Liker 1
Skrevet

- Hvor mye veide du? 111kg

- Hva veier du i dag / Hvor mye har du gått ned? 76kg/35kg

- Hvor lang tid brukte du på å gå ned de kiloene? 5 mnd

- Har du overflødig hud? Ja. På lårene. Og overarmene. Cellulittene mine på rompa forsvant Da jeg ble lettere :)

- Evt. bilde? Har ikke tatt bilde av det. Men det er ikke mye. Plager meg ikke.

- Trente du? Nei

- Alder? 23

- Kjønn? kvinne

- Gjorde du noe for å unngå overflødig hud? Hører massasje, skrubbing, kan hjelpe. Operasjoner? Ulike Bayline, infrarødt lys osv hos hudpleie kan hjelpe? Har du prøvd noe av det? Nei. Men styrketrening skal hjelpe.

AnonymBruker
Skrevet

- Har du overflødig hud? Ja. På lårene. Og overarmene. Cellulittene mine på rompa forsvant Da jeg ble lettere :)

- Trente du? Nei

- Alder? 23

- Kjønn? kvinne

- Gjorde du noe for å unngå overflødig hud? Hører massasje, skrubbing, kan hjelpe. Operasjoner? Ulike Bayline, infrarødt lys osv hos hudpleie kan hjelpe? Har du prøvd noe av det? Nei. Men styrketrening skal hjelpe.

35kg på 5 mnd?!

Hvordan?!

Anonymous poster hash: af5a0...e27

AnonymBruker
Skrevet

- Trente du? Nei

- Alder? 23

- Kjønn? kvinne

35 kilo på 5 mnd, yeah right!

På nettet kan man klare alt.

Anonymous poster hash: 3d8d0...5ea

AnonymBruker
Skrevet

Er redd jeg skal få overflødig hud :-( har gått ned 10 kg til nå (fra 83) og vil helst ned til 55-60 kg... Det blir totalt minus ca 25 kg.

Anonymous poster hash: 275b4...f42

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg gjorde det faktisk :P var helt usakelig streng med meg selv bare. Dessuten var jeg deprimert på samme tiden, så matlysten var ikke helt på topp dessverre. Men jeg bryr meg ikke om hva anonyme på kg tenker om det, jeg vet selv hva som er sant. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...