AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Kan noen skrive opp noen punkter på når man er over noen? Jeg vet rett og slett ikke om jeg er over eksen. Jeg tenker ikke noe særlig på han, og jeg savner han ikke, men skal det mer til?Anonymous poster hash: 010af...5d3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Jeg å tenke at jeg er over eksen når jeg synes det er helt greit at han får seg kjæreste. At det ikke stikker, at man ikke tenker på det osv, rett og slett at det bare er greit. For da er jo mesteparten av følelsene borte Anonymous poster hash: 052d1...bc6 4
Zouk Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Du er ihvertfall over x når du blir lettet over at du ikke er sammen med personen lenger de få gangene du husker på at personen eksisterer. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 - Du vet eller tror at han er sammen med en annen og det er helt greit. Du har ikke noe irrasjonelt hat mot henne og du kan til og med si at hun virker hyggelig - Du kan tenke tilbake på bruddet rasjonelt. Du pleide å bli sint over alt som skjedde, og nå kan du se det mer fra to sider og hva du evt. kunne gjort annerledes, selv om han var ansvarlig Og for meg, personlig: jeg husker ikke bursdagen hans. Jeg pleide å huske alle lille merkedager og tenke på slikt konstant. Nå har jeg faktisk glemt hvilken dag det er og det trodde jeg ikke jeg kunne. Jeg husker måneden, men ikke dato. Anonymous poster hash: c9f94...27b
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Jeg husker jeg begynte å komme over eksen engang, da jeg plutselig en dag kom på at jeg ikke hadde tenkt på han hele dagen. Det var veldig deilig Også enig med hun over meg her! Om at ting ikke stikker lenger. Jeg kunne nesten ta til tårene bare jeg så bokstaven "V". Også enig i at man er over når man tenker på hvor lite bra vi egentlig hadde det sammen (selv om dette selvsagt ikke gjelder alle) Anonymous poster hash: e1e9c...650
happiest Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 -Da jeg sluttet å sjekke facebooken hans for oppdateringer -Da jeg ikke tenkte på at "kanskje kommer han til å sende mld" -Da jeg sluttet å bry meg om hvem folk han var med var, dersom jeg så de sammen (potensielle nye kjærester kanskje..) -Da jeg klarte å være med andre gutter, flørte og være klar for nytt forhold (har ikke blitt noe nytt forhold enda da..) Jeg trodde vel at jeg var over han mye tidligere enn jeg egentlig var. Spørsmålet mitt fikk vel egentlig meg til å tenke litt. Jeg kom vel helt over han ca. etter 1 år. Men var vel delvis over han etter et halvt år, da jeg ikke brydde meg like mye om hva han gjorde, at vi sikkert ikke kom til å bli sammen igjen osv. Jeg har også innsett at vi ikke passet så bra sammen som jeg trodde, nå i ettertid. For nå har jeg fått tenkt mer over hva jeg ser etter i et forhold. Det har nok vært med på at jeg endelig er over han.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Når du ser på han og tenker stille med deg selv: Herregud, hva tenkte jeg på? Anonymous poster hash: 633a7...c0b 3
sophh Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Når det ikke gjør vondt når du tenker på han. Når du kan se for deg noen andre med han, uten at det stikker.
Apehjerne Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Kan noen skrive opp noen punkter på når man er over noen? Jeg vet rett og slett ikke om jeg er over eksen. Jeg tenker ikke noe særlig på han, og jeg savner han ikke, men skal det mer til?Anonymous poster hash: 010af...5d3 du er ikke over eksen. den dagen du slutter å lure på det da er du over han
Apehjerne Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Når det ikke gjør vondt når du tenker på han. Når du kan se for deg noen andre med han, uten at det stikker. er noe helt annet å tenke på det og det å faktisk se han med en annen 1
Hejesiko Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Når du ser han og tar deg selv i å lure på om du var midlertidig ute av drift når dere var sammen
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 Når du ser han og tar deg selv i å lure på om du var midlertidig ute av drift når dere var sammen Hvorfor? Da var man jo aldri en god match, men det er jo ikke det samme som å være over eksen. Man kan da synes at eksen er en flott person og likevel ikke lenger ha følelser for personen. Anonymous poster hash: 052d1...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå