Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg sliter litt med å bli brun på armene og brystet, får farge, men jeg vil bli skikkelig brun! Så lurte på om dere hadde noen slags kjerringråd som virkelig funker? Eller om vil anbefale betakaroten som funker, har prøvd en type fra sunkost som ikke ga noen spesiell effekt...

Anonymous poster hash: aea92...7f5
Videoannonse
Annonse
Gjest Pheel
Skrevet

Er ikke noen snarveier om du vil bli brun naturlig, litt sol hver eller annenhver dag sammen med betakaroten.

Men du kan jo attpåtil velge en selvbruningkrem.

Skrevet

Istedet for å ta snarveier ved å risikere solbrent hud, ville jeg heller tatt selvbruning.

Skrevet

Mine tips er å peee huden, kjør på med solfaktor og unngå å bli brent.

• Liker 1
Skrevet

Betakaroten funker, men forskjellig fra person til person. Peeling før du skal ut i solen, er utrolig smart - du vil få en dypere og mer langvarig brunfarge! Ellers, smør deg godt med solfaktor og unngå å bli brent. Olje kan også være med på å få en raskere brunfarge, det hjelper meg (eller kanskje det bare en mentalt :fnise: ) . Ivertfall, så må man passe på det med olje også. Noen vil reagere mye mer på det, enn andre.

Skrevet

Jeg anbefaler BetaGranat! (Jeg kjøper det på shopping4net.com)

Det vi får kjøpt her i Norge inneholder kun 3 mg karoten, det er ingenting.

I de der er det endel mer, eneste som funker på meg. Ikke er de så dyre heller!

Peele huden er viktig også, ja, og gi huden mye fuktighet.

Skrevet

Sololje funker ganske bra. Jeg har blitt mye brunere etter at jeg begynte å bruke det, men da er det viktig å ha litt grunnlag fra før av, ellers vil du nok fort bli brent isteden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...