Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fortell meg din værste fylleangst! :P

Anonymous poster hash: 5efc8...a38

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg søndagsmorgen lå i angst og lurte på...bæsjet jeg virkelig i den skittentøykurven på den festen..

Anonymous poster hash: 6f2e5...9bf
AnonymBruker
Skrevet

Må være da jeg var ung og på heisatur til Magaluf. Etter mange dager med alkohol og lite mat fikk jeg delerium. Ikke kom jeg meg ut av senga, så maur og dyr så kravla rundt i tak og vegger. Det var helt fryktelig. Sånn lå jeg i ca 6 timer før jeg ble sånn noenlunde ok igjen. Fikk en dyr lærepenge ja....

Anonymous poster hash: 9392c...1c5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha!

Da jeg søndagsmorgen lå i angst og lurte på...bæsjet jeg virkelig i den skittentøykurven på den festen..

Anonymous poster hash: 6f2e5...9bf

AnonymBruker
Skrevet

Shit, det hørtes ikke noe særlig ut.. :P

Må være da jeg var ung og på heisatur til Magaluf. Etter mange dager med alkohol og lite mat fikk jeg delerium. Ikke kom jeg meg ut av senga, så maur og dyr så kravla rundt i tak og vegger. Det var helt fryktelig. Sånn lå jeg i ca 6 timer før jeg ble sånn noenlunde ok igjen. Fikk en dyr lærepenge ja....

Anonymous poster hash: 9392c...1c5

AnonymBruker
Skrevet

Det må ha vært når jeg blacket ut i USA i en ukjent gutte t-skjorte uten truse på et hotellrom helt alene. Husker nada fra den kvelden.. Ble fortalt fra andre at jeg klatret over fremmede folks balkonger iført KUN denne fyrens t-skjorte etter jo hadde hatt sex. Blir fortsatt flau når jeg kommer på det og er redd for at noen tok bilder osv! Er 2 år siden nå da men uff :P

Anonymous poster hash: 70b0d...68a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...