AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg må bare få dette ut et sted. Jeg skal ha en operasjon i morgen, noe nesten alle vennene mine vet. Det som er utrolig sårt er at ingen har ønsket meg lykke til i dag. De vet godt at det er i morgen, for det er en stor avslutning i morgen som jeg ikke får vært med på. Det virker som om ingen egentlig bryr seg om meg, og det gjør veldig vondt. Jeg gruer meg til operasjonen, men det gjør det bare så utrolig mye verre at jeg ikke får noe støtte av vennene mine. Jeg har ikke så veldig få venner heller, trodde jeg ihvertfall. Jeg forventer ikke at de besøker meg på sykehuset eller noe, men en liten melding hadde gjort utrolig mye... Noen tanker om hvorfor ingen sier noe? Vet at det ikke hjelper å poste det her, men bare husk å ta vare på vennene deres:( Anonymous poster hash: 0fda8...181
Blåklokke Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Blåklokke ønsker deg herved masse lykke til imorgen! Håper alt går greit og at du kommer deg raskt igjen!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Hvordan type operasjon er det? Tenker litt at om det er en stor operasjon så hadde flere bekymret seg. Skjønner godt at det er sårende, hadde følt det samme selv, men tenker bare at mange ikke bryr seg om det er liten operasjon dessverre :/ Anonymous poster hash: 06883...130
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Blåklokke ønsker deg herved masse lykke til imorgen! Håper alt går greit og at du kommer deg raskt igjen! Tusen takk!! Anonymous poster hash: 39bf7...42f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Lykke til. Kanskje de venter med å ønske deg lykke til i morgen? Anonymous poster hash: 7f049...d95 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Hvordan type operasjon er det? Tenker litt at om det er en stor operasjon så hadde flere bekymret seg. Skjønner godt at det er sårende, hadde følt det samme selv, men tenker bare at mange ikke bryr seg om det er liten operasjon dessverre :/ Anonymous poster hash: 06883...130 Jeg skal operere i bihulene, det skal gjøres 3 operasjoner i 1. Så den er ikke så veldig liten, og narkose er jo alltid en risiko:( Anonymous poster hash: 39bf7...42f
Gjest Allergikeren Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Lykke til.Kanskje de venter med å ønske deg lykke til i morgen? Anonymous poster hash: 7f049...d95 Det tenkte jeg også på. Jeg gjør det av og til, enten kvelden før, eller den aktuelle dagen.
Namine Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Jeg ønsker deg også masse lykke til i morgen ts! Tenker også litt som ab #3, om det ikke er en kjempestor operasjon, kanskje de ikke tenker så mye over det, spesielt om det skjer mye annet for tiden? Dumt er det jo, men desverre ikke alle som er like flinke til å tenke over at det kan være en spent situasjon for andre så lenge de ikke står i den selv. Men jeg har desverre ikke noe fasitsvar til deg. :/ 1
nicks803 Skrevet 17. juni 2014 #11 Skrevet 17. juni 2014 Jeg må bare få dette ut et sted. Jeg skal ha en operasjon i morgen, noe nesten alle vennene mine vet. Det som er utrolig sårt er at ingen har ønsket meg lykke til i dag. De vet godt at det er i morgen, for det er en stor avslutning i morgen som jeg ikke får vært med på. Det virker som om ingen egentlig bryr seg om meg, og det gjør veldig vondt. Jeg gruer meg til operasjonen, men det gjør det bare så utrolig mye verre at jeg ikke får noe støtte av vennene mine. Jeg har ikke så veldig få venner heller, trodde jeg ihvertfall. Jeg forventer ikke at de besøker meg på sykehuset eller noe, men en liten melding hadde gjort utrolig mye... Noen tanker om hvorfor ingen sier noe? Vet at det ikke hjelper å poste det her, men bare husk å ta vare på vennene deres:( Anonymous poster hash: 0fda8...181 Du ønsker ikke at folk skal ønske deg lykke til, du ønsker innerst inne sympati. Tipper du har ikke fått nok likes på statusen din på facebook, så må du inn på KG å syte deg til sympati. 7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #12 Skrevet 17. juni 2014 Vokse mennesker behøver da virkelig ikke anerkjennelse fordi de skal ha en liten operasjon! Dagens ungdom!Anonymous poster hash: 64245...efc 7
Muscae Skrevet 17. juni 2014 #13 Skrevet 17. juni 2014 Det kan også hende at de har "glemt" at det var i morgen. Her har i alle fall ukedagene en tendens til å gå litt i hverandre, og dagen er der plutselig. Jeg blir ofte sånn "ja, men var ikke det i neste uke... nei.. det er jo den 17 i dag ja, uff, tiden går så fort. Du får ha masse lykke til i hvert fall." Jeg syns ikke man skal måle vennskapet ut i fra at man glemmer ting i hverdagen. Lykke til! Det går sikkert bra. 3
nicks803 Skrevet 17. juni 2014 #14 Skrevet 17. juni 2014 Hadde det vært en hjerteoperasjon eller en vanskelig hjerneoperasjon hadde du fått sympati. Ikke en enkel bihuleoperasjon. Herregud! 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #15 Skrevet 17. juni 2014 Lykke til! Jeg skal tenke på,deg. Jeg ønsker deg også masse lykke til i morgen ts! Tenker også litt som ab #3, om det ikke er en kjempestor operasjon, kanskje de ikke tenker så mye over det, spesielt om det skjer mye annet for tiden? Dumt er det jo, men desverre ikke alle som er like flinke til å tenke over at det kan være en spent situasjon for andre så lenge de ikke står i den selv. Men jeg har desverre ikke noe fasitsvar til deg. :/ Det kan også hende at de har "glemt" at det var i morgen. Her har i alle fall ukedagene en tendens til å gå litt i hverandre, og dagen er der plutselig. Jeg blir ofte sånn "ja, men var ikke det i neste uke... nei.. det er jo den 17 i dag ja, uff, tiden går så fort. Du får ha masse lykke til i hvert fall." Jeg syns ikke man skal måle vennskapet ut i fra at man glemmer ting i hverdagen. Lykke til! Det går sikkert bra. Tusen takk dere!! Anonymous poster hash: 39bf7...42f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #16 Skrevet 17. juni 2014 Lykke til, håper det går bra med deg ts Til dere som skiver at det er så lite med en bihuleoperasjon, og at voksne mennesker skal ikke trenge sympati - jeg er helt uenig med dere, man må kunne viser omsorg og medfølelse med voksne mennesker, enn om det er en liten operasjon, det er fremdeles en operasjon. Jeg forstår godt at ts er litt lei seg. Anonymous poster hash: 7aaa8...056 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #17 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Vokse mennesker behøver da virkelig ikke anerkjennelse fordi de skal ha en liten operasjon! Dagens ungdom!Anonymous poster hash: 64245...efc Hadde det vært en hjerteoperasjon eller en vanskelig hjerneoperasjon hadde du fått sympati. Ikke en enkel bihuleoperasjon. Herregud! For noen ting å si?! Det er ikke 1 liten operasjon, det er TRE OPERASJONER. Og hvem sa de var enkle? Ikke uttal om ting dere åpenbart ikke har peiling på. I tillegg er narkose og infeksjoner og lignende alltid en risiko. Skjerp dere Anonymous poster hash: 39bf7...42f Endret 18. juni 2014 av Alice i Eventyrland
Gjest brutal_mann Skrevet 17. juni 2014 #18 Skrevet 17. juni 2014 Kan hende de er som meg selv. Mener ingenting vondt, tenker på deg, men har store mangler innen det som heter "høflighet og folkeskikk". Du vil sjelden eller aldri høre "lykke til" eller "takk". Men du vil merke i smil, øyne og kroppsspråk at du betyr noe for dem. Kan det være at de er slik? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #19 Skrevet 17. juni 2014 Lykke til, håper det går bra med deg ts Til dere som skiver at det er så lite med en bihuleoperasjon, og at voksne mennesker skal ikke trenge sympati - jeg er helt uenig med dere, man må kunne viser omsorg og medfølelse med voksne mennesker, enn om det er en liten operasjon, det er fremdeles en operasjon. Jeg forstår godt at ts er litt lei seg. Anonymous poster hash: 7aaa8...056 Tusen takk for forståelse!! Anonymous poster hash: 39bf7...42f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #20 Skrevet 17. juni 2014 Kan hende de er som meg selv. Mener ingenting vondt, tenker på deg, men har store mangler innen det som heter "høflighet og folkeskikk". Du vil sjelden eller aldri høre "lykke til" eller "takk". Men du vil merke i smil, øyne og kroppsspråk at du betyr noe for dem. Kan det være at de er slik? Kanskje, jeg synes bare de har vært litt fraværende og fjerne, selv når jeg fortalte dem om det, og ga uttrykk for at jeg gruet meg litt:/ men kanskje de ikke helt skjønte situasjonen.. hadde bare håpet på litt respons Anonymous poster hash: 39bf7...42f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå