AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Hei! Jeg har et stort ønske om å skrive og publisere en bok. Hele livet har jeg skrevet mye, men jeg har alltid gitt opp. Denne gangen vil jeg virkelig klare det og ønsker derfor feedback på manuset mitt så langt. Boken er av sjangeren ungdomsroman/samtidsroman. Er det noen der ute som kunne tenke seg å lese de få sidene jeg har skrevet så langt? Gjerne noen som skriver selv eller leser mye. Hilsner fra håpefull! Anonymous poster hash: 03b1d...ad9
KineAnd Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Hei Jeg kan gjerne hjelpe deg, forfatter selv. PM me Eller mail meg: [email protected] Endret 17. juni 2014 av KineAnd
Anciol Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har begynt også å skrive , her er det fantasy iblandet historie:)
CHS Skrevet 23. juni 2014 #4 Skrevet 23. juni 2014 Sent svar, men jeg kan gjerne lese (: Har skrevet i mange, mange år, men aldri prøvd å få noe utgitt enda, men har lest mange, mange bøker i den sjangeren, så har litt peil (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå