hulinda Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Hei Kjøpte linfrø her om dagen. Tenkte jeg skulle la dem ligge i vann så de blir sånn gèle aktig, så tok bare rett og slett 1-2 ss linfrø og vann og satte det i kjøleskapet. Har stått siden 14:45 ca og kornene er fortsatt harde og små. Har jeg gjort noe feil eller tar det bare lengre (evt hvor lenge ca?) tid?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Det er chiafrø du skulle ha kjøpt. Anonymous poster hash: 0f45a...4e5 1
hulinda Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2014 Det er chiafrø du skulle ha kjøpt. Anonymous poster hash: 0f45a...4e5 tuller du?
Gjest Runforit Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Hei Kjøpte linfrø her om dagen. Tenkte jeg skulle la dem ligge i vann så de blir sånn gèle aktig, så tok bare rett og slett 1-2 ss linfrø og vann og satte det i kjøleskapet. Har stått siden 14:45 ca og kornene er fortsatt harde og små. Har jeg gjort noe feil eller tar det bare lengre (evt hvor lenge ca?) tid? http://www.helseogkost.no/nettbutikk/magen-og-tarmene/Linfroe-hele-Saltaa-Kvarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå