AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg retter håret mitt og da blir det så innmari flatt. Har ganske tykt hår og vanligvis en del volum, men det blir flatt og forsvinner når jeg retter det. Kan dere anbefale noen produkter og fortelle hvordan jeg kan få volum i håret etter jeg har rettet det? Anonymous poster hash: 6ece6...824
Gjest Dansedilla Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Saltvannspray! Men da blir det kanskje litt bølger.... Eller hvis håret er veldig oppklipt kan du føne med sånn rundbørste
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Hvorfor må du rette det da..? Anonymous poster hash: f29c8...095 1
Yzma Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Sånn pulver. Fra osis eller got2be. Det funker det.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Hvorfor må du rette det da..? Anonymous poster hash: f29c8...095 Om TS er som meg så retter man jo håret for å få det mer håndterbart, mindre stort, vilt og brusete. Men ja, da blir det flatt i samme slengen dessverre. Skal jeg unngå å få det flatt så må jeg bruke hårskum som liksom skal løfte røttene, føne håret, for så å glatte det etterpå. Så mao; ikke noe jeg gjør med mindre det er julaften eller noe i den retningen:P Så håper noen andre har mer lettvinte tips! Anonymous poster hash: 4ac89...b49
Jeanetto Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Retter håret jeg og. Fikk en liten volumspray fra sebastian, og synes den var ganske god! Må føne håret da, visst ikke blir det motsatt effekt.
Jeanetto Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Kan forresten tipse om at visst du bruker en smal kreppetang i bunn og tupperer det etterpå i tillegg så vil det sitte mye bedre enn bare å tuppere det. Må ikke ta det ytterste laget da, du må ha nok hår til å skjule kreppen/tupperingen! Det går relativt rask og sitter hele dagen, og også dagen etter.
Favole Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Om jeg føner håret tørt bruker jeg saltvannsspray i bunn, det gir brukbart volum for min del. Dersom jeg går over med rettetang (eller den alene i tørt hår) bruker jeg en spray med godt hold for å løfte og fiksere. Bruker saltvannsspray fra kms og en vanlig spray fra redken. Slike dust-ut pudder gir også bra med volum, men min hodebunn reagerer lett med kløe, så bruker det ikke ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå