Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt denne så lenge jeg kan huske fordi den var billig:

http://www.familyfriendlyfrugality.com/wp-content/uploads/2014/01/Maybelline-Great-Lash-Mascara-432.jpg

Men den smitter litt på huden merker jeg. Har ikke så mye annet å sammenligne med så vet ikke hva jeg skal si:P Jeg har ikke hatt problemer med at vippene mine klumper seg, men jeg har ikke så veldig mange eller lange vipper heller.

Anonymous poster hash: 3a38e...800
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er villig til å bruke litt penger på maskarane, så vil jeg ambefalle sesai 38Cdet er en god maskara som er lett å vaske av, sitter lett på vippene men smitter ikke. ellers har du: esther lauder sumtuous extreme, gode maskara som sitter godt på vippene forlenger og smitter ikke av.

En billigere variant er Body shop sin, den og er god, men for min del svir jeg på øynene ved bruk av den, men har ikke hørt at noen av mine venner har dette problemet.

Skrevet

Max Factor Masterpiece, vannfast

Gjest miss_sara
Skrevet

Jeg har prøvd en haug med mascara! Vil du ha en til rimelig pris, som er ganske så bra ville jeg tatt: Loreal Volume Million Lashes Excess. Hvis du vil bruke litt mer penger, så anbefaler jeg den fra Bare Minerals. Spørs litt hva du er ute etter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd en haug med mascara! Vil du ha en til rimelig pris, som er ganske så bra ville jeg tatt: Loreal Volume Million Lashes Excess. Hvis du vil bruke litt mer penger, så anbefaler jeg den fra Bare Minerals. Spørs litt hva du er ute etter.

Jeg aner ikke, for å være helt ærlig :fnise: Men er fint om den ikke er veldig dyr, selv om jeg ikke bruker maskara så ofte. Alle reklamene sier jo man skal få 1 meter lange vipper og guveit:P Og er vel litt forskjellig fra person til person hva som funker. Men jeg kan jo liksågodt starte med noe som er anbefalt, så takk for tips folkens!:)

Anonymous poster hash: 3a38e...800

Skrevet (endret)

Chanel's volum mascara! Beste mascara jeg noensinne har brukt - kommer aldri til å prøve noe annet etter jeg startet med den! (fikk den anbefalt her på KG, og har blitt helt avhengig!). Koster rundt 250 kr, verdt hver krone!

Endret av Cessa74
Skrevet

http://www.kicks.no/estee-lauder-b60/makeup-yne/mascara-c665/sumptuous-extreme-mascara-p13923

Denne er kjempe god! Men opplevde at mascaraen ble veldig fort tom. Ellers ble den bare veldig fort tørr. Så fant jeg en fra dior, og den er enda bedre enn den fra Este Lauder selv om den også var veldigveldig god.

http://www.kicks.no/dior/makeup/yne/mascara-c140/diorshow-iconic-overcurl-p24333?ticket=L3NlYXJjaF9wYWdlL3Byb2R1Y3RzZWFyY2g7Iztwcm9kdWN0X2tleTs4MTM1MzcyNF9ub19OTzsjOw

Aldri har vippene mine vært lengre. Den bøyde børsten virkelig får med alle vippene, samtidig som den separerer. Sitter veldig godt og dypper ikke av. Også lett å vaske av. Dog er prisen noe litt høyere, men det er verdt hver eneste krone :)

Skrevet

Lancome hypnose. Har brukt den i 10-15 år. Lancome Definicils er også veldig bra men gir en litt mer naturlig look og ikke så mye volum.

Skrevet

Loreal telescopic i gull. Denne er ikke spesielt dyr, men likevel veldig bra. Den drysser ikke, men sitter godt. Får ikke like lange vipper med noen andre mascaraer. Flere av vennene mine sverger også til denne, og vi er veldig fornøyd vertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...