Honey Dew Skrevet 17. juni 2014 #1 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Fikk nettopp vite at en som står meg nær skal få ny nyre i kveld. Ble så glad. Måtte bare fortelle det. Han har ventet lenge på denne nyren Måtte bare fortelle det. Endret 17. juni 2014 av Honey Dew 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 17. juni 2014 #2 Del Skrevet 17. juni 2014 SÅ BRA! Kan tenke meg at det er en lettelse!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 17. juni 2014 #3 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Så bra!! Det er så fascinerende hva de får til, disse legene! Hvor lenge har broren din ventet? Synes forøvrig alle burde skaffe seg organdonor-kort! Veldig stor fordel å ha som bakgrunn(skjermlås) på mobiltelefonen! Endret 17. juni 2014 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Så bra!! Det er så fascinerende hva de får til, disse legene! Hvor lenge har broren din ventet? Synes forøvrig alle burde skaffe seg organdonor-kort! Veldig stor fordel å ha som bakgrunn(skjermlås) på mobiltelefonen! 1 1/2 år. Det er lenge å gå på dialyse. Så smart å ha donorkortet på mobilen. Det skal jeg gjøre også Endret 17. juni 2014 av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 17. juni 2014 #5 Del Skrevet 17. juni 2014 1 1/2 år. Det er lenge å gå på dialyse. Så smart å ha donorkortet på mobilen. Det skal jeg gjøre også Ja, det er lenge, og desuten så blir ventatida ekstra lang når man venter på noe så viktig! Gjør det Forhåpentligvis ikke, men det kan være en del lurere å ha det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 20. juni 2014 Har nå fått vite at operasjonen har gått bra og han har det fint, selv om han sover mye pga sedativer. Så langt, så greit. Nå er det bare å vente på at kroppen hans godtar de nye organene. Blir en spennende tid fremover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 28. juni 2014 #7 Del Skrevet 28. juni 2014 Har nå fått vite at operasjonen har gått bra og han har det fint, selv om han sover mye pga sedativer. Så langt, så greit. Nå er det bare å vente på at kroppen hans godtar de nye organene. Blir en spennende tid fremover. Hvordan går det med ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 30. juni 2014 #8 Del Skrevet 30. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 30. juni 2014 Det går veldig, veldig bra. Han har vært oppe og gått, selv om han har vært veldig slapp og hatt null matlyst. Nå er han så frisk at han er blitt flyttet ut fra sykehuset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #10 Del Skrevet 18. juli 2014 Denne tråden skulle vel strengt tatt vært på Dagbok, men jeg oppdaterer her likevel, selv om navnet på tråden ikke passer til situasjonen nå: Oppdatering: Tilstanden hans har nå endret seg. Han er veldig svak og klarer ikke lengre å stå oppreist eller ta til seg mat lengre. Vi er så urolige og redde og har nå innstilt på at vi kanskje må dra avgårde ganske fort. Han sliter også med å snakke nå. Jeg har aldri bedt til Gud før, men nå gjør jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. november 2019 Forfatter #11 Del Skrevet 30. november 2019 På 28.6.2014 den 23.05, Testosteron skrev: Hvordan går det med ham? Beklager at det har gått 5 år siden sist jeg oppdaterte. Jeg har rett og slett glemt hele tråden helt til jeg fikk en likes nå. Det går veldig bra med han nå. Nyren fungerer perfekt og han er helt frisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. november 2019 #12 Del Skrevet 30. november 2019 Jeg ble så glad når jeg så en "jeg er så glad" tråd. Og selv om tråden ikke er så lang, så ble det lit drama, som tydeligvis har endt godt. Hurra! Jeg er selvsagt organdonor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 1. desember 2019 #13 Del Skrevet 1. desember 2019 På 30.11.2019 den 19.09, Honey Dew skrev: Beklager at det har gått 5 år siden sist jeg oppdaterte. Jeg har rett og slett glemt hele tråden helt til jeg fikk en likes nå. Det går veldig bra med han nå. Nyren fungerer perfekt og han er helt frisk Vi gleder oss med deg😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 1. desember 2019 #14 Del Skrevet 1. desember 2019 På 30.11.2019 den 19.09, Honey Dew skrev: Beklager at det har gått 5 år siden sist jeg oppdaterte. Jeg har rett og slett glemt hele tråden helt til jeg fikk en likes nå. Det går veldig bra med han nå. Nyren fungerer perfekt og han er helt frisk SÅ BRA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. desember 2019 Forfatter #15 Del Skrevet 6. desember 2019 På 30.11.2019 den 19.13, Blondie65 skrev: Jeg ble så glad når jeg så en "jeg er så glad" tråd. Og selv om tråden ikke er så lang, så ble det lit drama, som tydeligvis har endt godt. Hurra! Jeg er selvsagt organdonor! Så bra ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå