Carmen_ Skrevet 20. juni 2004 #1 Skrevet 20. juni 2004 Jeg er en skikkelig skofreak og vil helst gå med høye hæler hele tiden Men når vinteren kommer så ender det ofte med at jeg tyr til lave litt "kjedelige" sko... Så jeg lurer, har noen noe tips om hva man kan gjøre for at sko med høye hæler ikke skal skli om vintern? Kan man gå til en skomaker eller noe som kan feste noe slags pigger el noe under dem? Noen som har peilin?? På forhånd takk
Arkana Skrevet 20. juni 2004 #2 Skrevet 20. juni 2004 Pappa brukte å klistre noe greier under Mammas sko slik at de ikke skled om vinteren. Det var noe svarte knudrete greier, som jeg dessverre ikke husker hva heter. Men, spør i en skobutikk, de vet helt sikkert.
Carmen_ Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2004 Pappa brukte å klistre noe greier under Mammas sko slik at de ikke skled om vinteren. Det var noe svarte knudrete greier' date= som jeg dessverre ikke husker hva heter. Men, spør i en skobutikk, de vet helt sikkert. Hmm, hørtes bra ut. Får ta meg en tur :-)
Arkana Skrevet 20. juni 2004 #4 Skrevet 20. juni 2004 Jepp, det var visst veldig bra. Stivner og blir hardt, og siden det er svart så synes det ikke. Synd jeg ikke husker navnet, men i allefall vet du at det finnes.
Carmen_ Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2004 Jepp' date= det var visst veldig bra. Stivner og blir hardt, og siden det er svart så synes det ikke. Synd jeg ikke husker navnet, men i allefall vet du at det finnes. Jepp... hørtes veldig bra ut Takk for svar...
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2004 #6 Skrevet 20. juni 2004 Jeg gikk med høye heler hele vinteren, sklei bare en gang 8)
Gjest Xavia Skrevet 21. juni 2004 #7 Skrevet 21. juni 2004 Jeg tar også gjerne på meg støveletter med høye hæler om vinteren... Aldri noen problemer...så langt!
Carmen_ Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2004 Jeg tar også gjerne på meg støveletter med høye hæler om vinteren... Aldri noen problemer...så langt! Vel, i oslo sentrum er det jo ofte is på gatene om vinteren, og det er der jeg sliter. Tror jeg tar meg en tur til skomaker- andersen (hehe) og forhører meg Men takk for svar til alle
Ingeborg Skrevet 21. juni 2004 #9 Skrevet 21. juni 2004 Går omtrent konsekvent med høye hæler, også om vinteren - tar bare med meg støvlettene til skomakeren, så limer han en kraftigere såle under. Ikke noe problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå