Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2004 #1 Skrevet 20. juni 2004 Jeg har vært sammen med sambo i 2 2/1 år. Vi har det veldig bra sammen, og planlegger barn om noen år. Vi er begge i slutten av tyve-årene. Vi driver en bedrift sammen, så vi er så og si sammen 24 timer i døgnet. Dette går helt fint. Vi trives med dette. Ok, til mitt "problem": Når vi treffer andre menn, gjerne en litt kjekk mann, så blir jeg helt mo i knærne. Jeg føler at jeg "tenner" litt på han! Så flørter jeg litt med han, og når vi kommer hjem, fantaserer jeg om han. Er dette normalt? Jeg mener, jeg har jo et ok sexliv med min sambo. Men det er desverre blitt litt for daglidags. Jeg trenger kanskje mere spenning.. Jeg vil ikke gjøre det slutt med sambo, for all del! Han er mannen i mitt liv. Så ikke si at jeg skal dumpe han og komme meg videre. Jeg lurer rett og slett på om det er flere enn meg der ute som er sånn? Jeg leste dessuten et artikkel om at når kvinner kommer i 2 1/2 års perioden i forholdet sitt med en mann, så begynner de å tvile på forholdet. Jeg er tydeligvis kommet dit jeg da. Jeg tviler noen ganger.. men så blir jeg ganske så sikker igjen at jeg har valgt riktig.. Jeg syns det er spennende å tenke på andre. Mannen min er likssom foran meg hele dagen lang, så han er ikke så "spennende" lenger.. Nei, dette ble rotete.. :-? Måtte lufte tankene litt! Men svar meg gjerne!
Arkana Skrevet 20. juni 2004 #2 Skrevet 20. juni 2004 Det er helt normalt at man synes andre menn er kjekke og blir betatt av dem selv om man er i et fast og godt forhold, faktisk vil jeg synes det var mer unormalt om man ikke gjorde det. Man er jo ikke blind selv om man har en kjæreste. Du sier selv at du ikke vil ha noen annen enn han. Det er helt i orden å vekke appetitten ute, så lenge man spiser hjemme.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #3 Skrevet 21. juni 2004 Takk for svar. Men nå føler jeg at det skjer litt for mye! Det er likssom HVER gang jeg ser noen jeg syns er kjekke osv. Kanskje det har litt med at sommeren er her?
nessi Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Jeg synes ikke det er noe rart at du blir betatt av andre menn når du er ute, hvis du går sammen med mannen din 24 timer i døgnet. Alle trenger litt "flørting" og oppmerksomhet fra andre, og siden du ikke får det på jobb, må du vel ta det igjen når du er ute. Er enig med Arkana: Det er lov å skjermpe appetitten ute - så lenge man spiser hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå