gladfisk Skrevet 20. juni 2004 #1 Del Skrevet 20. juni 2004 Er det fælt å onanere hvis man er i et fast forhold og kjæresten ikke har lyst på sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 #2 Del Skrevet 20. juni 2004 Selvsagt ikke. De fleste onanerer selv om de har et aktivt sexliv i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. juni 2004 #3 Del Skrevet 20. juni 2004 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 21. juni 2004 #4 Del Skrevet 21. juni 2004 Nei det er ikke feil. Hva skal jeg ellers gjøre? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TTH Skrevet 21. juni 2004 #5 Del Skrevet 21. juni 2004 Er det fælt å onanere hvis man er i et fast forhold og kjæresten ikke har lyst på sex? På ingen måte, men jeg skjønner ikke hvorfor man skal bli år etter år i et forhold der partene ikke lenger tenner på hverandre??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #6 Del Skrevet 21. juni 2004 På ingen måte, men jeg skjønner ikke hvorfor man skal bli år etter år i et forhold der partene ikke lenger tenner på hverandre??? :o :o :o :o Så det å onanere i et forhold er altså enbetydende med at man ikke tenner på hverandre? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 21. juni 2004 #7 Del Skrevet 21. juni 2004 Nei, det er da ikke fælt.. Det er bare fint, ikke alltid man har lyst samtidig... tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 21. juni 2004 #8 Del Skrevet 21. juni 2004 Er det fælt å onanere hvis man er i et fast forhold og kjæresten ikke har lyst på sex? Ikke i mine øyne nei! I såfall er jeg veldig fæl av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. juni 2004 #9 Del Skrevet 21. juni 2004 ikke alltid man har lyst samtidig... heller ikke alltid at den andre er tilgjengelig når en har lyst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå