Gå til innhold

Sofa fra Home and Cottage / Living

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt seg sofa fra enten Living eller Home and Cottage?

Feks sofaene Newport eller Freeman?

Anonymous poster hash: 1cb77...c26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

AnonymBruker
Skrevet

?

Skrevet

Vi har vintage skinnsofa fra Home and Cottage og er dritfornøyd! Veldig bra kvalitet og komfort - elsker den!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har newport fra H&C. Er sånn middels fornøyd. Er i utgangspunktet en fin sofa til en billig penge, og man kan bytte trekk o.l som er et pluss. Trekkene er også vaskbare (Står at de skal renses, men jeg vasker mine i maskin).

Minuset er sitteputene av dun som lett mister fasongen. Vår sofa så fort "nedsitti" ut. Har hatt vår i 3 år nå, men neste gang velger jeg bort sitteputer av dun!

Anonymous poster hash: d6679...6a0
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har newport fra H&C. Er sånn middels fornøyd. Er i utgangspunktet en fin sofa til en billig penge, og man kan bytte trekk o.l som er et pluss. Trekkene er også vaskbare (Står at de skal renses, men jeg vasker mine i maskin).

Minuset er sitteputene av dun som lett mister fasongen. Vår sofa så fort "nedsitti" ut. Har hatt vår i 3 år nå, men neste gang velger jeg bort sitteputer av dun!

Har også tenkt på newport, men er litt usikker! Trodde det var slutt på dunputene i denne sofaen jeg?

Blir trekkene små når du vasker dem? Og hvilket prog bruker du?

Gjest Evans
Skrevet

Ei venninne av meg har en lin-sofa fra H & C, og er veldig fornøyd. Den er utrolig god å sitte i. Eneste minuset er at man ikke får tatt av trekket og vasket det. Jeg vet ikke hvilken modell det er dessverre.

Et annet vennepar av meg har drømmesofaen min fra Living. En kjempestor og god hjørne-sofa. Sånn som du synker litt nede i, og har lyst til å bli i resten av kvelden.

altså, begge er veldig fornøyde :)

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne av meg har en lin-sofa fra H & C, og er veldig fornøyd. Den er utrolig god å sitte i. Eneste minuset er at man ikke får tatt av trekket og vasket det. Jeg vet ikke hvilken modell det er dessverre.

Et annet vennepar av meg har drømmesofaen min fra Living. En kjempestor og god hjørne-sofa. Sånn som du synker litt nede i, og har lyst til å bli i resten av kvelden.

altså, begge er veldig fornøyde :)

Siden du ikke har navnet har du vel heller ikke bilde? Fikk veldig lyst til p ta en titt! :-)

Gjest Evans
Skrevet

Siden du ikke har navnet har du vel heller ikke bilde? Fikk veldig lyst til p ta en titt! :-)

Skal prøve å google meg frem litt :)

Skrevet

Vi har newport fra h&c, den er lik den som er pastet over her. Ulempen er som allerede nevnt at den mister fasongen. Ser ikke så fresh ut lenger :( ville ikke anbefalt den

AnonymBruker
Skrevet

Har også tenkt på newport, men er litt usikker! Trodde det var slutt på dunputene i denne sofaen jeg?

Blir trekkene små når du vasker dem? Og hvilket prog bruker du?

Det er mulig det er slutt på dunputene. Min er som sagt 3 år gammel :)

Men jeg har en venninne som jobber på H&C og de tar faktisk imot reklamasjoner på denne sofaen dersom den mister fasongen fort.

Hadde jeg vist det da jeg kjøpte den, hadde jeg nok reklamert. Men nå er det naturligvis for sent!

Mine trekk har ihvertfall ikke krympet! Jeg vasker på ullprogram og henger dem til tørk. Slik som jeg gjør med vanlig tøy, også tar jeg bare på trekkene når de er tørre. Mange fabler om at de må ta på trekket mens det er vått fordi ellers passer det ikke etc. Men det er ikke min erfaring med denne spesifikke sofaen i hvert fall.

Jeg har det mørkeblå trekket, så det er jo ikke 100% sikkert at dette gjelder alle trekkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...