Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En liten utblåsning.....

Jeg klarte endelig å slå meg til ro med å være singel og ikke stresse med hva som skjer med gutter. Jeg var ikke engang interessert i noen.

Dette varte kanskje i to måneder, hvor jeg plutselig for en uke siden på besøk hos ei venninne møtte en fyr på fest. Venninnen min inviterte meg med og hintet veldig frem at jeg måtte møte han, men dette har hun gjort flere ganger tidligere med andre og det har aldri klaffet før. Jeg var så lite motivert for å dra, og jeg skulle kanskje aldri ha gjort det. Kvelden endte med at jeg ble med han hjem. Vi hadde helt fantastisk kjemi og sex. Vi snakket sammen hele kvelden og alt bare klaffet. Jeg prøvde ikke engang. Dagen etter la han meg til på FB, og to dager etter begynner han å skrive til meg. Dette var noe ifølge venninnen min noe som ikke skjedde ofte og hun mente jeg virkelig burde utnytte sjansen og derfor møttes vi en gang til for film og overnatting. Det var utrolig koselig og annerledes i forhold til hva jeg er vant med når jeg har møtt andre gutter. Jeg er ikke vant til at man sover over eller pjusker og holder hender hvis det kun er et ønske om sex, men det er kanskje normalt for andre uten at det trenger å bety noe. Jeg reiste hjem dagen etter og siden har vi ikke pratet. Men, og jeg vet dette er skikkelig jentete og teit, han har likt et bilde av meg som ble lagt ut på facebook, så det må vel bety at jeg ikke var helt forferdelig??

Dette med at han vanligvis ikke gjør slikt, har gjort at jeg har tenkt at det kanskje var noe litt ekstra. Siden da har jeg tenk på han hver eneste dag og den lille "kontrollen" jeg hadde er nå forduftet. Det er så frustrerende da vi ikke bor i samme by, og heller ikke kommer til å gjøre det på en god stund heller... Jeg sitter bare her og ønsker meg tilbake til de timene før den festen hvor jeg sa til venninnene mine at det var så deilig og kun ha meg selv å tenke på og ikke være lei seg på grunn av mangel på kjæreste, og nå sitter jeg her, nok en gang håpløst betatt. Det verste er at jeg for første gang siden eksen min faktisk har møtt en fyr hvor jeg tenker at han er drømmefyren. Men siden det allerede er avstand og jeg ikke aner hva han tenker, eller har hørt noe mer på en uke, vet jeg ikke om jeg skal ta kontakt med han igjen.. Kjenner at han kan faktisk såre meg allerede. Men så er det vel slik at noen gang må man ta en sjanse?? Åhh, jeg vet ikke.... Jeg føler meg som en desperat og patetisk jente....

Anonymous poster hash: da17d...fd7

Anonymous poster hash: da17d...fd7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å sende han en melding, kanskje han venter på at du skal ta kontakt? Og du kan jo si det som det er, at du er interessert og vil vite hvor han står for å ikke kaste bort tiden din. :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...