Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger hjelp til å slutte å tenke på dette. I helgen danset og klinte jeg med en fyr ute, og jeg angrer sykt! Vi ble nylig single begge to, og jeg syns det var digg med bekreftelsen. Vi delte taxi hjem også, så det virker sikkert som det skjedde mer. Nå er jeg redd for hva folk tenker og sier. Åh, det var så unødvendig! Jeg tok med en fyr hjem for en måned siden, men han hadde jeg flørtet med lenge og hadde skikkelig lyst på, så det var bare fint. Men nå har det vel begynt å gå rykter om at jeg er løs. Hvordan skal jeg klare å la være å bry meg om hva andre sier om meg?

Anonymous poster hash: 722ee...2cb

Videoannonse
Annonse
Gjest Steamboat
Skrevet

Du er ikke i verdens sentrum, å kline med noen i fylle er ikke unikt.

Skrevet (endret)

Ikke bry deg om hva alle andre sier. Og du klinte med en fyr, so what? Du er ikke løs av den grunn.

Endret av Emäntä
Skrevet (endret)

.

Endret av Ttw
AnonymBruker
Skrevet

det der er ikke noen big deal :P hadde dere derimot hatt sex på dansegulvet skulle jeg skjønt frykten din :P

Anonymous poster hash: 7cfc9...5e1
AnonymBruker
Skrevet

Takk! Kom gjerne med flere slike ;) Fatter bare ikke hvorfor jeg gjorde det. Sjelden jeg gjør noe så tankeløst. Det hadde jo ikke vært noe stress om det var en jeg var hypp på.

Anonymous poster hash: 722ee...2cb

AnonymBruker
Skrevet

Vi jenter må slutte å ha en sånn tankegang. Jeg leste dette et eller annet sted på internett: "Slut: A woman with the morals of a man" :P

Gutter tenker ALDRI sånn etter en fuktig bytur, uansett om det bare var et kyss eller sex, fordi det liksom er akseptert at de kan gjøre hva de vil uten at noen tenker at de er lette på tråden. De som evnt sprer rykter om deg må leve i 1954 eller noe slikt og ikke i 2014 som oss andre. Hva du gjør og ikke gjør med andre gutter er opp til deg og din business, du trenger ikke andre menneskers approval. Dessuten; det var bare kyssing. Hvem har ikke klint med noen i fylla? Og hvor mange har ikke hatt ONS både 1 og 10 ganger? Nei, du trenger IKKE bry deg hva de sier eller tenker om deg!! Isåfall bør du informere dem om at gutten er like løs, han var vel ikke en ukysset jomfru han heller.

Anonymous poster hash: 2ee6f...ffc
Skrevet

Oi oi.. Dette var ikke mye grunn til å ja fylleangst!!!

Senk skuldrene og slapp av. ;) det blir ikke mer dramatisk enn det du tillater det å bli!

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Folk kliner da i fylla hele tiden, ikke noe stress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...