AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Anbefal meg spisesteder i Trondheim? Dem jeg har vært på sålangt; Graffi, Frati, Frida, Big Horn, Peppes, Ni Muser og en indisk en jeg ikke husker navnet på. Har lyst å prøve noe asiatisk, men ikke sushi. Men alt av interesse!^^, Anonymous poster hash: 8aa37...582
Surriball Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Sezchuan (eller hvordan det nå skrives) i Olav trygvasons gate, kanskje? Wok-Away, pair-a-dice er absolutt verdt et besøk!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 To rom og kjøkken, havfruen. Anonymous poster hash: cb3c7...79a
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Asian House på Tiller (bed City Syd) had god wok med stekte nudler i alle fall! Ellers anbefaler jeg Viva Italia på Moholt og Milano Nardo. Har forresten selv vært på den Sezchuan som hun ovenfor her anbefalte, og jeg synes ikke den var så bra. Anonymous poster hash: 0c1ce...0ad
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Anbefal meg spisesteder i Trondheim? Dem jeg har vært på sålangt; Graffi, Frati, Frida, Big Horn, Peppes, Ni Muser og en indisk en jeg ikke husker navnet på. Har lyst å prøve noe asiatisk, men ikke sushi. Men alt av interesse!^^, Anonymous poster hash: 8aa37...582 Bangkok café? Anonymous poster hash: 70c66...e45
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 For all del, ikke gå på Wok-A-Way!! Maten der er IKKE god. Klassifiserer vel ikke helt som en restaurant heller.. Kina Garden, ligger i Gjelvangveita 2, rett nedenfor Olav Tryggvasons Gate. Der har de god kinamat:) Hyggelige ansatte også! Har også vært på Viva Italia på Moholt, stille og rolig, samt god mat:) Anonymous poster hash: 620c6...1db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå