AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg pleier å lufte to hunder jevnlig, ikke samtidig da det er forskjellige eiere. Har startet ganske nylig, og vi har snakket om at det skal bli ordnet med belønning. Det er ikke daglige turer, men lange turer noen ganger i uka på begge. Dette er noe jeg gjør av ren glede, også for å mosjonere meg selv. Så hva burde jeg si ang belønning? Jeg har ikke begrep på hva som er vanlig å gi, om det er vanlig i det hele. Jeg tjener ikke allverden, så en liten slant hadde ikke gjort skade. Noen? Anonymous poster hash: 56b7f...399
Howl Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Jeg luftet nabohunden minst èn gang om dagen i fem år. Fikk 20 kr per tur.
Wildberry Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Det kommer litt an på. Jeg har selv lånt ut hunden min til venner som vil gå på tur med hund, men som ikke har tid til å få seg egen. Da gjør jeg dem en tjeneste ved å la dem få ta med hunden min på tur. Jeg har ikke ønske eller behov for en hundelufter, så det ville ikke vært aktuelt med betaling. Men hvis de du lufter for har sagt at de ønsker å gi deg en belønning, så synes jeg det naturlige er at de bestemmer beløpet.
summerrain Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 For noen år siden så luftet jeg nabohunden to-tre ganger i uka på lange turer da naboen nettopp hadde fått baby. Fikk 100kr i uka for det. Syns det var helt OK, gjorde det som en tjeneste for dem, var mer ulemper enn fordeler med det for min egen del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå