AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Disse skal være med i Skal Vi Danse til høsten Per Heimly Linnea Myhre, Zahid Ali Line Verndal Idar Vollvik, Fam Irvoll Andre Villa Kine Hellebust Roar Strand Cash King Agnete Kristin Johnsen. Vet ikke hvem halvparten av disse folka er en gang. Anonymous poster hash: 6b011...19e
Gjest Kvinneline Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Disse skal være med i Skal Vi Danse til høsten Per Heimly Linnea Myhre, Zahid Ali Line Verndal Idar Vollvik, Fam Irvoll Andre Villa Kine Hellebust Roar Strand Cash King Agnete Kristin Johnsen. Vet ikke hvem halvparten av disse folka er en gang. Anonymous poster hash: 6b011...19e Jeg digger fam irvoll, men synes resten er kjedelig jeg også. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Disse skal være med i Skal Vi Danse til høsten Per Heimly Linnea Myhre, Zahid Ali Line Verndal Idar Vollvik, Fam Irvoll Andre Villa Kine Hellebust Roar Strand Cash King Agnete Kristin Johnsen. Vet ikke hvem halvparten av disse folka er en gang. Anonymous poster hash: 6b011...19e De med uthevet skrift vet jeg hvem er. Har ikke peiling på resten. Kommer nok ikke til å gidde å følge med i år nei *gjesp*. Anonymous poster hash: a66d8...944
Gjest Uhumskheter Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Hvor i alle dager fant de Kine Hellebust
super-s Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Jeg vet hvem 6 av dem er. Liker Fam Irvoll, men resten driter jeg i.
Gjest Sprettballen Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Disse skal være med i Skal Vi Danse til høsten Vet ikke hvem halvparten av disse folka er en gang. Anonymous poster hash: 6b011...19e Jeg kan fylle ut resten for deg, med unntak av Cash King: Per Heimly - kunstner/fotograf, og venn av Ari Behn, og har laget flere reiseprogram sammen med ham på TV Linnea Myhre, Zahid Ali - Komiker Line Verndal - Idar Vollvik, - Grunder - mobil (Chess?) Fam Irvoll - Andre Villa - Motorcross Kine Hellebust - Sanger (Mest kjent fra Tramteateret, og Pelle Parafins Bøljeband) Roar Strand - Fotballspiller Cash King . ?? Agnete Kristin Johnsen. Sanger * Caroline Berg Eriksen - Fotballfrue og blogger Jeg liker flere av dem, og tror dette kan bli en fin sesong av Skal vi danse. Jeg kommer i alle fall til å følge med. * Lagt til CBE, siden jeg leser på VG at hun også er en av deltakerne, men hun var ikke skrevet opp i listen. Endret 17. juni 2014 av Sprettballen
Gjest Kvinneline Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Det eneste jeg faktisk assosierer med han Idar Vollvik er plagsomme reklamer på facebook.. Kommer nok ikke til å følge med så mye i år nei
Calypso Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Mulig jeg kommer til å titte innom så lenge Fam Irvoll og Zahid Ali er med..
miaw Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Er litt overasket over at Linnea Myhre er med, hun slår meg ikke som den typiske Skal vi danse deltakeren.. Har aldri fulgt med på programmet og tviler jeg kommer til å gjøre det i år. 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Helt enig. For en kjedelig gjeng. Blir jo kjedeligere for hvert år som går Hvem i alle dager er Cash King og Linnea Myhre, ? Aldri hørt om.
Adelia Skrevet 17. juni 2014 #11 Skrevet 17. juni 2014 Misliker det programmet. Men i år skal jeg se på det, og det bare pga Linnéa Myhre! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #12 Skrevet 17. juni 2014 cash king jobber i barne tv på morgenen, han og zook. Blir en kjedelig sesong i år, kan ikke se for meg verken Linnea elle FF danse, så stive og jålete de er. Anonymous poster hash: e09f4...586
smalls Skrevet 18. juni 2014 #13 Skrevet 18. juni 2014 Vet heller ikke hvem halvparten er her. Linnea er vel en blogger og Line Verndal er programleder for Hele Norge Baker
Tia Maria Skrevet 20. juni 2014 #14 Skrevet 20. juni 2014 Cash King er jo kul, kanskje preget av å sett litt for mye barnetv her. Liker også Fam da. Flere jeg gleder meg til å se danse her, kanskje ikke nødvendigvis fordi de kan de. Ellers ser det jo ut som de begynner å gå litt tom for kjendiser.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #15 Skrevet 20. juni 2014 Er litt overasket over at Linnea Myhre er med, hun slår meg ikke som den typiske Skal vi danse deltakeren.. Har aldri fulgt med på programmet og tviler jeg kommer til å gjøre det i år. Aktuell med ny bok. All pr er god pr. Anonymous poster hash: 54dcd...8b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå